  • Data: 2009-06-30 11:27:50
    Temat: Re: Fejslifting bloga i klika portretów niewiast
    Od: Kaiko <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To był żarcik, co zostało oznaczone.
    > A przy okazji zajrzałem do Twojego portfolio - portrety masz zupełnie
    > inne, ''żywe'' i miło się je ogląda, a bronisz tamtych.

    Dziękuję. A bronię ponieważ z tą wypowiedzią którą sprowadziłeś galerię
    tego Pana do rynsztoka po prostu IMHO troszkę przesadziłeś. Zauważ, że
    niektóre z tych zdjęć są cholernie trudne kompozycyjnie. Już niechodzi
    mi o samą scenę, że modelka jest wypudrowana i wygląda jak gumowy
    potwór, a do tego ma sztuczną poze do bólu, a niektóre prace są totalnie
    przephotoshopowane - bo IMHO jest tam wiele prac na które sie tak
    właśnie patrzy i tu masz rację. Ja wysłałem tego linka w kontekście
    patrzenia na zdjęcia przez pryzmat linii trójpodziału czyli w kontekście
    kompozycji. Niektóre kompozycje tego pana są moim zdaniem świetne, ale
    się Janko odezwał że za darmo czasopisma z takimi zdjęciami by nie wziął
    i zacząłem go bronić boś trochę się zagalopował z tą wypowiedzią kurcze
    no :)

    >Natomiast to:
    > http://www.zanimnapiszesz.info/
    > cofnęło mnie.

    Ja tam to traktuje bardzo z przymróżeniem oka :D i to takim cholernie
    radosnym :) (to taka strona po godzinach)

    > Młodyś jeszcze, widać od razu, zresztą też i słychać w
    > dziale muzyka...

    To prawda, ale i tak za stary w kontekście tego co dopiero zrobilem...
    Myślę, że jestem już dobre 5 lat w plecy.

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl