  • Data: 2019-04-11 23:11:17
    Temat: Re: Faza w gniazdku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Apr 2019 20:44:09 +0200, HF5BS napisał(a):

    > Napierw trzeba by zdefniować, co używający tego sowa ma namyśli. Zanim
    > zzacąłem sobaczyć na to słowo, przelecialem siieprzez parę słowników ang-pol
    > i w żadnym nie znalazlem uzasadnienia dla uzywania wnaszejmowie tego
    > chwasta.

    to jeszcze poszukaj default :-)

    > W miejsce tego słowa? IMO jest, tylko brzmi za mało zagranicznie, za mało
    > światowo.

    No wlasnie nie ma.

    > To co lepsze, akałnt menedżer, czy opiekun klienta?
    > Potrzeba była, ale nie zachwaszczano języka aż tak. Jednak chwasty pojawialy
    > się cały czas. To zresztą zapewne spadek po czasach Oświecenia i
    > okolicznych, gdy branzlowano się wręcz znajomością i używaniem języka
    > francuskiego jako nowości która "wlazła na rynek", oraz słow z niego
    > skalkowanych.

    tylko co bys biedny dzis zrobil - elektronika, tranzystor, komputer,
    mikroprocesor, internet, newsy ... na szczescie moglibysmy uzywac
    sprzęgu lub międzymordzia :-)

    > A tak nieco uszczypliwie - jak wyciągnę kabel z gniazdka ciągnąc za niego i
    > wyskoczy włożona wtyczka... To jest cecha, własciwość, czy "fiuczer" tego
    > kabla? "Taki fiuczer, ciągnę za kabel, wtyczka wylata :P"

    A to zalezy. Jak wtyczka od komputera wyleci i pare godzin pracy
    zniknie, to wada, ale jak wtyczka nie wyleci, tylko gniazdko ze
    sciany, albo wtyczka nie wyleci, za to Ty polecisz i zeby polamiesz

    J.