  • Data: 2019-04-29 08:30:52
    Temat: Re: Faza w gniazdku
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 30 marca 2019 13:14:17 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

    > Za to się powinno odcinać elektrykowi prawą rękę.
    >
    > Martwi mnie tylko to ostatnie ,,nie wiem gdzie". Czyżbyś odkrył wadę w
    > instalacji i przeszedł nad nią do porządku dziennego?
    > Ja bym tego tak nie zostawił.

    to nie jest wada tylko oszczędnosc. Przepisy każą na sufit dać równiez przewód
    ochronny. Wiec leci tam L N i PE. Ale potem żona uzyszkodnika życzy sobie zeby
    podłączć żyrandol na dwa klawisze, i osobno zapalane żarówki. Wtedy ten PE przepina
    się aby robił za drugi przewód L. A kolory zostają i mozna sie zdziwić.
    Bo tak na bogato to na sufit powinny isc przewody 4x1,5. Ale zwykle nie idą, bo PE
    często i tak nie ma gdzie podłączyć.

    b.