  • 11. Data: 2009-10-16 09:47:27
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Smok Eustachy <S...@e...pl> wrote:

    > Swojej netianej czy w TP?

    A mi właśnie TP zlikwidowało przez pomyłkę DSLa, i nawet awarii nie mogę
    zgłosić, bo już tego DSLa nie ma w ich systemie! muszą go na nowo zestawić,
    a to może potwrać ...dwa tygodnie po prostu tragedia!
    Jeśli ktoś z TP to czyta bardzo proszę o kontakt.
    a.

  • 12. Data: 2009-10-16 09:56:22
    Od: grzesiek <p...@z...to>

    Witaj,

    Krzysztof Halasa pisze:

    > No ale to przeciez linia TPSA, czego sie spodziewales przy WLR+BSA?
    Może i dziwny jestem ale spodziewałem się że jeżeli jest awaria której
    nie da się/nie opłaca się naprawić to dzień później z rozwiązaną umową
    idę do firmy która może/ której opłaca się świadczyć usługę.
    A nie p...limy się z tym miesiącami (sprawa ciągnie się chyba od lipca i
    do tej pory nie jest w całości zakończona a z tego co wiem od techników
    nie jestem odosobnionym netianym 'przypadkiem').

    > Nie tyle "nie da sie" co moze to zrobic tylko TPSA.
    I netia może tylko pokornie czekać aż TP w swojej łaskawości poda
    parametry linii? WRL jest od wczoraj i na razie nie opracowali procedur
    wymiany stosownych informacji, które wystarczy odczytać na centrali?
    Ja oczywiście parametry linii byłem w stanie sprawdzić zarówno po swojej
    jak i po centrali stronie. Ale mi netia nie uwierzy. Swoich techników do
    domu też nie może przysłać żeby sprawdzili czy nie kłamię. Po prostu
    katastrofa niemożności.

    > ... bo nie chca przyznac ze oni tak naprawde robia za ksiegowego,
    > usluge wykonuje TPSA.
    Widzisz, chyba się nie do końca zrozumieliśmy: nie mam pretensji o to że
    usługa nie działa, że to WRL/BSA czy coś innego... Mnie do szału
    doprowadza sposób obsługi czy raczej olewania klienta. Nie żądam, by
    decyzje były podejmowane natychmiast - czyli w ciągu 5 minut, ale uważam
    że dzień powinien wystarczyć. Oczekuję rzetelnej informacji a nie
    opowiadania bzdur. Oczekuję, że wysyłając pismo dostanę na niego
    odpowiedź. Oczekuję iż jak mnie konsultant informuje, że kierownik do
    mnie zadzwoni to ten kierownik dzwoni. Oczekuję, że jak technik firmy
    telekomunikacyjnej nie może się u mnie pojawić w wyznaczonym przez firmę
    terminie to mnie o tym powiadamia. Oczekuję, że jak mnie konsultant
    zapewnia, że sprawa jutro będzie załatwiona to tak czy śmak, choćby
    firma miała na uszach stanąć to sprawa będzie załatwiona: czy poprzez
    naprawienie usterki, poprzez wydanie zastępczego urządzenia np
    komórkowego, czy poprzez rozwiązanie umowy.
    Dziwny jestem, prawda?

    pozdrawiam

    Przechodzien

  • 13. Data: 2009-10-16 10:18:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zestawić,
    > a to może potwrać ...dwa tygodnie po prostu tragedia!

    Mialem dokladnie to samo i zrobili to dwa razy w ciagu dwoch tygodni. Raz
    dalo sie szybko odtworzyc, a drugi raz wykasowali wszystko i zestawiali
    ponownie, co trwalo prawie tydzien. I najwazeniejsze, dzwonic, pytac
    ponaglac - naprawde dziala. Czesto sie okazuje, ze czego nie wyslali dalej,
    nie przekazali podwykonawcy itd. Pytac o kazdy szcegol, jak bedziesz czekal
    to do usranej smierci. Nie rozumieja sami co maja wpisane w umowach,
    konsultantom trzeba tlumaczyc szcegolowe zapisy.

    ogoleni to problemy zdarzaja sie wszedzie, u operatorow, w bankach itp. -
    tylko musi Ci sie cos przydazyc by to zauwazyc.

  • 14. Data: 2009-10-16 10:22:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "grzesiek" <p...@z...to> napisał w wiadomości
    > Witaj,

    > IMHO: błąd, duuuży błąd z tymi przenosinami. Jak jeszcze możesz to wynoś
    > się z powrotem do TP.

    Zanada, pracujesz w TP?

  • 15. Data: 2009-10-16 10:31:35
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    On Fri, 16 Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    <b...@j...org.pl> wrote:

    >bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
    >naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
    >każdorazowo wywiad techniczny

    I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
    odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej chwili
    placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo TP SA
    pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo taryfe i teraz
    placza.

  • 16. Data: 2009-10-16 10:38:57
    Od: grzesiek <p...@z...to>

    Witaj,

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "grzesiek" <p...@z...to> napisał w wiadomości

    > Zanada, pracujesz w TP?

    Nie pracuję ani nigdy nie pracowałem w TP ani w Netii. Po prostu
    mieszkam w takim miejscu że tylko (a)dsl tu (przynajmniej na razie)
    dochodzi. I niestety miałem okazję przetestować najpierw neostrade i
    poziom obsługi klienta w TP. A później skuszony korzystniejszą (jak mi
    się zdawało) ofertą wyniosłem się do netii. Jak o TP zmuszony jestem
    napisać 'niestety' to o netii mogę napisać tylko jedno: katastrofa :(
    I z perspektywy czasu wiem, że z moimi przenosinami to był duuuzy błąd.
    Dlatego i Ciebie chciałem przestrzec. Jeżeli zbyt ostro to napisałem:
    przepraszam.

    pozdrawiam

    Przechodzień

  • 17. Data: 2009-10-16 10:57:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > to o netii mogę napisać tylko jedno: katastrofa :(
    > I z perspektywy czasu wiem, że z moimi przenosinami to był duuuzy błąd.

    Tylko wez poprawke na to, ze sa ludzie ktorzy z TP SA maja takie
    doswiadczenia jak Ty z Netia. Burdel na kolkach. W TP SA mozesz byc olany
    nawet w punkcie obslugi, przez jakas sfrustrowana babe, a jak napiszesz
    skarge do Katowic (tam maja biuro podacze) to Cie poprostu wysmieja. Mozemy
    tak sie przerzucac przykladami... wiec ostroznie z namawianiem do
    ktorejkolwiek z nich - wszedzie gdzie jest masa klientow i ciecie kosztow sa
    problemy. I niestety sami sobie zgotowalismy ciecie kosztow - dajemy sie
    przekonac coraz nizszymi cenami.

  • 18. Data: 2009-10-16 11:09:39
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

> [...]
    > pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo taryfe i teraz

    ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA próbowała
    przeforsować opcje, że warunkiem uruchomienia łacza operatora obcego
    na ich sieci dostępowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?

    --
    Tomek Kruk CZARNET
    http://zdrowepanstwo.pl/

  • 19. Data: 2009-10-16 11:10:32
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Fri, 16 Oct 2009 10:25:35 +0200, grzesiek

    > Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
    > faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).

    wbrew pozorom to też jest efekt wykonanej czyjejś pracy

  • 20. Data: 2009-10-16 11:17:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wrote:

    >ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA próbowała
    >przeforsować opcje, że warunkiem uruchomienia łacza operatora obcego
    >na ich sieci dostępowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?

    Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
    przenosi usluge, ktora juz dziala?