-
21. Data: 2009-10-16 13:26:37
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: grzesiek <p...@z...to>
Witaj,
Ghost pisze:
>
> Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
> przenosi usluge, ktora juz dziala?
>
Część klientów nie miała wcześniej usługi dostępu do neta, inna część
była włączona do ONU a w przypadku WLR (nie wiem czy BSA też)
przenoszeni są wtedy na centrale (co znacząco wydłuża długość linii)...
Choć pojęcia nie mam jakie są statystyki...
pozdrawiam
Przchodzien
-
22. Data: 2009-10-16 13:55:12
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: w...@a...pl (Wemif)
Ghost <g...@e...pl> wrote:
>> A mi właśnie TP zlikwidowało przez pomyłkę DSLa, i nawet awarii nie mogę
>> zgłosić, bo już tego DSLa nie ma w ich systemie! muszą go na nowo
>> zestawić, a to może potwrać ...dwa tygodnie po prostu tragedia!
>
> Mialem dokladnie to samo i zrobili to dwa razy w ciagu dwoch tygodni. Raz
> dalo sie szybko odtworzyc, a drugi raz wykasowali wszystko i zestawiali
> ponownie, co trwalo prawie tydzien. I najwazeniejsze, dzwonic, pytac
Po 25 telefonach do BOKu, jeden za drugim, zgłosił się Pan, który naprawił to online.
Poprzednicy mówili tylko, że 'zlecenie zostało przekazane do pionu sieci',
że potrwa to do 4-10 dni, ale że z nikim nie można połączyć, bo pracują.
Szkoda, że tak ciężko trafić na odpowiednią osobę.
Przy okazji powiedział, że adresy IP były już zwolnione i to tylko przypadek,
że ktoś inny ich jeszcze nie dostał. Pięknie.
a.
-
23. Data: 2009-10-16 15:02:02
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>
Dnia Fri, 16 Oct 2009 08:31:30 +0200, Maciek \"Babcia\" Dobosz napisał(a):
> On Thu, 15 Oct 2009 23:01:15 +0000 (UTC), Smok Eustachy
> <S...@E...pl> wrote:
>
>>Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a): /.../
>>> - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem
>>> (dla porównania w TP około minuty);
>>
>>Swojej netianej czy w TP?
>
> Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie.
Czyli zależnie - na TP.
>
> Zdrówko
--
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/
-
24. Data: 2009-10-16 15:06:43
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>
Dnia Fri, 16 Oct 2009 10:25:35 +0200, grzesiek napisał(a):
> Witaj,
>
> Smok Eustachy pisze:
>> Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a): /.../
>>> - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem
>>> (dla porównania w TP około minuty);
>>
>> Swojej netianej czy w TP?
> W moim przypadku był to akurat WRL.
>
Czyli TP.
> Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
> faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
> A w razie jakichkolwiek problemów ze świadczeniem usługi właściwej
> zaczyna się procedura: najpierw czekamy 2 tygodnie bo może samo się
> naprawi skoro samo się zepsuło... W tym czasie opowiadamy klientowi
> bajki typu:
> - to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
> dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
> linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne) - to mój modem jest
> uszkodzony,
Jeśli to było BSA to przecież DSLAM jest ten sam i idzie to po liniach TP
aż do przyłącza do szkieletu.
> - nie da się sprawdzić parametrów linii, - sprawa będzie rozwiązana
> JUTRO, przy czym jutro słyszysz to samo,
Przypuszczam, że nie mogą mieć takiej możliwości. Muszą pisać do TP
Coś kręcisz.
--
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/
-
25. Data: 2009-10-16 15:08:31
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>
Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, Ghost napisał(a):
> Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <f...@g...com> napisał w
> wiadomości news:du5gd5h8d35jil8gucd12nnurvero97n6c@4ax.com... On Fri, 16
> Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
> <b...@j...org.pl> wrote:
>
>>> Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
>>> podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
>>> netu nie może być a Netia twierdziła że może.
>
>>bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
>>naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
>>każdorazowo wywiad techniczny
>
> I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
> odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej
> chwili placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo
> TP SA pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo
> taryfe i teraz placza.
49% płaci TP.
--
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/
-
26. Data: 2009-10-16 15:09:39
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>
Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:09:39 +0200, Tomasz Kruk CZARNET
napisał(a):
/.../
>
> ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA próbowała
> przeforsować opcje, że warunkiem uruchomienia łacza operatora obcego na
> ich sieci dostępowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?
A jak wywiady lecą z odpowiedzią: nie bo nie?
--
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/
-
27. Data: 2009-10-16 16:28:49
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: " adsl.gruchot" <a...@g...pl>
Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> napisał(a):
/..../
> ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA pr=F3bowa=B3a
> przeforsowa=E6 opcje, =BFe warunkiem uruchomienia =B3acza operatora =
> obcego
> na ich sieci dost=EApowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?
Hm. A kto weźmie odpowiedzialność za wiarygodność wywiadu? Bardzo często
wychodzi on negatywny. Wtedy pracownik tp - który pilnuje tego, bo ma do
premii normę do wyrobienia - puszcza 2 albo 3. Często ludzie, co chcą przejść
do Netii się na te wywiady skarżyli. Netia to musi robić pisemnie i czekać na
oficjalną odpowiedź. I co - ma 2 i 3 raz zapuszczać?
Musiałbyś mieć niezależny czynnik do weryfikowania tego.
Ludzie mają problemy bo nie mają pilota takiego, który by im pilotował
zamówienie. Ale z kolei czasem potrafi zarejestrować umowę przy braku możliwości.
Myślisz, że TP jak wydzwania do ludzi oferując Neostradę to co? Robi do
każdego wywiad?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
28. Data: 2009-10-16 19:21:58
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: grzesiek <p...@z...to>
Witaj,
Smok Eustachy pisze:
> Dnia Fri, 16 Oct 2009 10:25:35 +0200, grzesiek napisał(a):
>> - to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
>> dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
>> linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne) - to mój modem jest
>> uszkodzony,
>
> Jeśli to było BSA to przecież DSLAM jest ten sam i idzie to po liniach TP
> aż do przyłącza do szkieletu.
DSLAM jest ten sam? Któryś z nas jest w mylnym błędzie. Polecam:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=987
243&highlight=firmy+pijawkowe&sid=
w szczeg. wyjaśnienia użytkownika irekr dotyczące zagadki, czemu neo
działa a internet np w netii już niekoniecznie.
>> - nie da się sprawdzić parametrów linii, - sprawa będzie rozwiązana
>> JUTRO, przy czym jutro słyszysz to samo,
>
> Przypuszczam, że nie mogą mieć takiej możliwości. Muszą pisać do TP
>
> Coś kręcisz.
Co dokładnie Ci nie pasuje?
pozdrawiam
Przechodzień
-
29. Data: 2009-10-16 19:28:37
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: crazy bejbi <t...@n...ma>
Tomasz Kruk CZARNET pisze:
> On Fri, 16 Oct 2009 10:25:35 +0200, grzesiek
> <p...@z...to> wrote:
>
>> Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
>> faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
>
> wbrew pozorom to też jest efekt wykonanej czyjejś pracy
hehe, nawet u mnie jest to automat, a mam kilkaset rzędów wielkości
mniej klientów niż Netia :)
wojtek
--
****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7
-
30. Data: 2009-10-16 19:35:08
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
grzesiek wrote:
>> Jeśli to było BSA to przecież DSLAM jest ten sam i idzie to po liniach
>> TP aż do przyłącza do szkieletu.
> DSLAM jest ten sam? Któryś z nas jest w mylnym błędzie. Polecam:
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=987
243&highlight=firmy+pijawkowe&sid=
>
> w szczeg. wyjaśnienia użytkownika irekr dotyczące zagadki, czemu neo
> działa a internet np w netii już niekoniecznie.
>
W tym wątku na elektrodzie to jakieś bajki opowiadają.
Dla BSA DSLAM dostarcza tepsa. Operator świadczący usługi podłacza się w
wyznaczonym punkcie styku dla danej strefy numeracyjnej. Zwykle jest ich
2-3 w SN.
M.