-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: grzesiek <p...@z...to>
Newsgroups: pl.internet.polip
Subject: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Date: Fri, 16 Oct 2009 11:56:22 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 52
Message-ID: <hb9g6h$5ch$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl> <hb87ag$3rb$2@nemesis.news.neostrada.pl>
<p...@E...pl>
<hb9as8$mqv$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<m...@i...localdomain>
NNTP-Posting-Host: btr190.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1255687185 5521 83.29.163.190 (16 Oct 2009
09:59:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Oct 2009 09:59:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090822)
In-Reply-To: <m...@i...localdomain>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:90425
[ ukryj nagłówki ]Witaj,
Krzysztof Halasa pisze:
> grzesiek <p...@z...to> writes:
>
>> - to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
>> dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
>> linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne)
>
> No ale to przeciez linia TPSA, czego sie spodziewales przy WLR+BSA?
Może i dziwny jestem ale spodziewałem się że jeżeli jest awaria której
nie da się/nie opłaca się naprawić to dzień później z rozwiązaną umową
idę do firmy która może/ której opłaca się świadczyć usługę.
A nie p...limy się z tym miesiącami (sprawa ciągnie się chyba od lipca i
do tej pory nie jest w całości zakończona a z tego co wiem od techników
nie jestem odosobnionym netianym 'przypadkiem').
>> - nie da się sprawdzić parametrów linii,
>
> Nie tyle "nie da sie" co moze to zrobic tylko TPSA.
I netia może tylko pokornie czekać aż TP w swojej łaskawości poda
parametry linii? WRL jest od wczoraj i na razie nie opracowali procedur
wymiany stosownych informacji, które wystarczy odczytać na centrali?
Ja oczywiście parametry linii byłem w stanie sprawdzić zarówno po swojej
jak i po centrali stronie. Ale mi netia nie uwierzy. Swoich techników do
domu też nie może przysłać żeby sprawdzili czy nie kłamię. Po prostu
katastrofa niemożności.
>> Konsultanci mieszają się w opowiadaniu bajek, sobie nawzajem
>> zaprzeczają,
>
> ... bo nie chca przyznac ze oni tak naprawde robia za ksiegowego,
> usluge wykonuje TPSA.
Widzisz, chyba się nie do końca zrozumieliśmy: nie mam pretensji o to że
usługa nie działa, że to WRL/BSA czy coś innego... Mnie do szału
doprowadza sposób obsługi czy raczej olewania klienta. Nie żądam, by
decyzje były podejmowane natychmiast - czyli w ciągu 5 minut, ale uważam
że dzień powinien wystarczyć. Oczekuję rzetelnej informacji a nie
opowiadania bzdur. Oczekuję, że wysyłając pismo dostanę na niego
odpowiedź. Oczekuję iż jak mnie konsultant informuje, że kierownik do
mnie zadzwoni to ten kierownik dzwoni. Oczekuję, że jak technik firmy
telekomunikacyjnej nie może się u mnie pojawić w wyznaczonym przez firmę
terminie to mnie o tym powiadamia. Oczekuję, że jak mnie konsultant
zapewnia, że sprawa jutro będzie załatwiona to tak czy śmak, choćby
firma miała na uszach stanąć to sprawa będzie załatwiona: czy poprzez
naprawienie usterki, poprzez wydanie zastępczego urządzenia np
komórkowego, czy poprzez rozwiązanie umowy.
Dziwny jestem, prawda?
pozdrawiam
Przechodzien
Następne wpisy z tego wątku
- 16.10.09 10:18 Ghost
- 16.10.09 10:22 Ghost
- 16.10.09 10:31 Ghost
- 16.10.09 10:38 grzesiek
- 16.10.09 10:57 Ghost
- 16.10.09 11:09 Tomasz Kruk CZARNET
- 16.10.09 11:10 Tomasz Kruk CZARNET
- 16.10.09 11:17 Ghost
- 16.10.09 13:26 grzesiek
- 16.10.09 13:55 Wemif
- 16.10.09 15:02 Smok Eustachy
- 16.10.09 15:06 Smok Eustachy
- 16.10.09 15:08 Smok Eustachy
- 16.10.09 15:09 Smok Eustachy
- 16.10.09 16:28 adsl.gruchot
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=