eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 60

  • 41. Data: 2009-10-17 14:47:40
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: Pawel Malachowski <p...@n...niewazne>

    Dnia 17.10.2009 adsl.gruchot <a...@g...pl> napisał/a:

    > Nie bo ustawienia połączenia VPI VCI są inne dla Netii a inne dla TP.

    Dla BSA TP/Netii i LLU Netii są takie same: 0.35.
    (Mylisz z Net24 w odmianie na własnej sieci miedzianej Netii, gdzie
    faktycznie jest inny VPI).


    --
    Paweł


  • 42. Data: 2009-10-17 15:14:04
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Ghost pisze:

    > Kilkaset rzedow powiadasz? Atomy Twymi klyentamy?

    no dobra, rozpędziłem sie :-)
    kilka rzędów wielkości - niech wam będzie ...

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7


  • 43. Data: 2009-10-17 15:15:39
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Ghost pisze:

    >> automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace

    no tak - ale raz :) a nie co miesiąc ;)

    > Poza tym przeciez automata wszystkiego nie robi.

    znaczy czego nie zrobi ? raz sie ustawia, że jest nowy klient i sam się
    fakturuje co miesiąc. Oczywiście ktoś to zapakować musi - ale drukuje
    się full automat. A pakować może każdy, nie wnikają co się wydrukowało.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7


  • 44. Data: 2009-10-17 15:24:51
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hbcn2k$b87$2@inews.gazeta.pl...
    > Ghost pisze:
    >
    >>> automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace
    >
    > no tak - ale raz :) a nie co miesiąc ;)
    >
    >> Poza tym przeciez automata wszystkiego nie robi.
    >
    > znaczy czego nie zrobi ? raz sie ustawia, że jest nowy klient i sam się
    > fakturuje co miesiąc. Oczywiście ktoś to zapakować musi - ale drukuje się
    > full automat. A pakować może każdy, nie wnikają co się wydrukowało.

    Po pierwsze primo biling jest dynamiczny, ceny procyje itp sie zminiajo.
    Po drugie mogo byc blendy ktore trza poprawiac.
    No i to co napisales, wydrukowac, zapakowac, dostarczyc poczcie i to
    wszystko to "jest efekt wykonanej czyjejś pracy"


  • 45. Data: 2009-10-17 20:31:27
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Ghost pisze:

    > Po pierwsze primo biling jest dynamiczny, ceny procyje itp sie zminiajo.

    po pierwsze primo nawet w moim prymitywnym (stale za taki go uważam, bo
    to własny soft) systemie ustala się "pakiety" lub ich zmiany na zasadzie
    zdarzeń w przyszłości i "samo się zmienia" i wylicza oraz drukuje
    poprawnie. Też mam pakiety np. po 1 zł przez 2 miesiące i jak klient
    zaczyna 13 dnia miesiąca, to za dwa miesiące do 13tego mu się nalicza
    procent złotówki a od 14tego mu się już nalicza abonament pełny. Automat
    ... w sumie po to jest.
    Biling internetu nie jest dynamiczny raczej (nie zależny np. od
    wydzwonienia). A gdyby nawet to nawet voipy u mnie się mogą generować
    klientom automatycznie (na platformie GTS) - zatem to też nie problem.

    > Po drugie mogo byc blendy ktore trza poprawiac.

    Owszem - i tutaj właśnie jak sądzę Netia daje ciała - tj. nie ma kto
    korygować/weryfikować itd. Nie ma kto sprawdzać wydruków ze stanem
    faktycznym - stąd narzekania na Netię, że jedyne co im dobrze wychodzi
    to faktury - bo to automat :)

    > No i to co napisales, wydrukowac, zapakowac, dostarczyc poczcie i to
    > wszystko to "jest efekt wykonanej czyjejś pracy"

    tak - ale to może robić ktokolwiek - nie potrzeba do tego
    wykwalifikowanego pracownika, który z założenia jest droższy niż
    niewyklwalifikowany - sorry, ale zapakować do koperty (z okienkiem, żeby
    nie było kłopotów) umie każdy. A Inpost sam do mnie przyjeżdża odebrać ...

    Wojtek


    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7


  • 46. Data: 2009-10-17 21:05:08
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hbd9ip$hf3$1@inews.gazeta.pl...
    > Ghost pisze:
    >
    >> Po pierwsze primo biling jest dynamiczny, ceny procyje itp sie zminiajo.
    >
    > po pierwsze primo nawet w moim prymitywnym (stale za taki go uważam, bo to
    > własny soft) systemie ustala się "pakiety" lub ich zmiany na zasadzie
    > zdarzeń w przyszłości i "samo się zmienia" i wylicza oraz drukuje
    > poprawnie.

    A te pakiety tez sie same wpisuja.

    >> Po drugie mogo byc blendy ktore trza poprawiac.
    >
    > Owszem - i tutaj właśnie jak sądzę Netia daje ciała - tj. nie ma kto
    > korygować/weryfikować itd. Nie ma kto sprawdzać wydruków ze stanem
    > faktycznym - stąd narzekania na Netię, że jedyne co im dobrze wychodzi to
    > faktury - bo to automat :)

    Nie trzymasz kupy z watkiem - tyle Ci powiem.

    >> No i to co napisales, wydrukowac, zapakowac, dostarczyc poczcie i to
    >> wszystko to "jest efekt wykonanej czyjejś pracy"
    >
    > tak - ale to może robić ktokolwiek - nie potrzeba do tego
    > wykwalifikowanego pracownika, który z założenia jest droższy niż
    > niewyklwalifikowany - sorry, ale zapakować do koperty (z okienkiem, żeby
    > nie było kłopotów) umie każdy. A Inpost sam do mnie przyjeżdża odebrać ...

    Juz wiem, jestes z tych co moga tak blablabla do usranej smierci nie
    zwazajac na to, o czym tak naprawde prawi watek...

    EOT


  • 47. Data: 2009-10-17 23:05:18
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Ghost pisze:

    > A te pakiety tez sie same wpisuja.

    pakiety się wpisują RAZ.

    > Juz wiem, jestes z tych co moga tak blablabla do usranej smierci nie
    > zwazajac na to, o czym tak naprawde prawi watek...

    Najlepszy argument - na końcu napisać coś jak powyżej :) brawo

    Ty użyłeś argumentu, że "automaty nie wystarczają do wszystkiego" - otóż
    wystarczają. Przynajmniej do tego o czym autor wątku pisze, ze
    jedynego Netia robi dobrze - do regularnego wystawiania faktur, bo to
    się robi automatycznie - wpisujesz umowę w system i potem sie co miesiąc
    drukuje SAMO.

    Za RESZTĘ odpowiadają ludzie. I to sie sypie, jak pisze autor wątku.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7


  • 48. Data: 2009-10-18 20:36:34
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2009.10.16.15.09.04@Eustachy.pl...
    > Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, Ghost napisał(a):
    >
    >> Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <f...@g...com> napisał w
    >> wiadomości news:du5gd5h8d35jil8gucd12nnurvero97n6c@4ax.com... On Fri, 16
    >> Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    >> <b...@j...org.pl> wrote:
    >>
    >>>> Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
    >>>> podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
    >>>> netu nie może być a Netia twierdziła że może.
    >>
    >>>bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
    >>>naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
    >>>każdorazowo wywiad techniczny
    >>
    >> I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
    >> odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej
    >> chwili placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo
    >> TP SA pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo
    >> taryfe i teraz placza.
    >
    > 49% płaci TP.

    Procentowo, ale nie wiem czy czasem tez sama cena nie jest wymuszona.


  • 49. Data: 2009-10-19 16:16:14
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 15:26:37 +0200, grzesiek napisał(a):

    > Witaj,
    >
    > Ghost pisze:
    >>
    >> Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
    >> przenosi usluge, ktora juz dziala?
    >>
    > Część klientów nie miała wcześniej usługi dostępu do neta, inna część
    > była włączona do ONU a w przypadku WLR (nie wiem czy BSA też)
    > przenoszeni są wtedy na centrale (co znacząco wydłuża długość linii)...
    > Choć pojęcia nie mam jakie są statystyki...

    Weźcie se miszcze poczytajcie to:
    >
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?
    place=Lead02&news_cat_id=19&news_id=4730&layout=1&pa
    ge=text

    TP ma stawiać chińskie mury a nie przełączać na centralę.
    Puknijta się.
    Jak nie będzie działać - wiadomo - chiński mur zablokował.
    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/


  • 50. Data: 2009-10-19 18:11:04
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2009.10.19.16.16.56@Eustachy.pl...
    > Dnia Fri, 16 Oct 2009 15:26:37 +0200, grzesiek napisał(a):
    >
    >> Witaj,
    >>
    >> Ghost pisze:
    >>>
    >>> Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
    >>> przenosi usluge, ktora juz dziala?
    >>>
    >> Część klientów nie miała wcześniej usługi dostępu do neta, inna część
    >> była włączona do ONU a w przypadku WLR (nie wiem czy BSA też)
    >> przenoszeni są wtedy na centrale (co znacząco wydłuża długość linii)...
    >> Choć pojęcia nie mam jakie są statystyki...
    >
    > Weźcie se miszcze poczytajcie to:
    >>
    > http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?
    > place=Lead02&news_cat_id=19&news_id=4730&layout=1&pa
    ge=text
    >
    > TP ma stawiać chińskie mury a nie przełączać na centralę.
    > Puknijta się.
    > Jak nie będzie działać - wiadomo - chiński mur zablokował.

    Post roku.

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: