-
41. Data: 2009-10-17 14:47:40
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: Pawel Malachowski <p...@n...niewazne>
Dnia 17.10.2009 adsl.gruchot <a...@g...pl> napisał/a:
> Nie bo ustawienia połączenia VPI VCI są inne dla Netii a inne dla TP.
Dla BSA TP/Netii i LLU Netii są takie same: 0.35.
(Mylisz z Net24 w odmianie na własnej sieci miedzianej Netii, gdzie
faktycznie jest inny VPI).
--
Paweł
-
42. Data: 2009-10-17 15:14:04
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: crazy bejbi <t...@n...ma>
Ghost pisze:
> Kilkaset rzedow powiadasz? Atomy Twymi klyentamy?
no dobra, rozpędziłem sie :-)
kilka rzędów wielkości - niech wam będzie ...
Wojtek
--
****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7
-
43. Data: 2009-10-17 15:15:39
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: crazy bejbi <t...@n...ma>
Ghost pisze:
>> automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace
no tak - ale raz :) a nie co miesiąc ;)
> Poza tym przeciez automata wszystkiego nie robi.
znaczy czego nie zrobi ? raz sie ustawia, że jest nowy klient i sam się
fakturuje co miesiąc. Oczywiście ktoś to zapakować musi - ale drukuje
się full automat. A pakować może każdy, nie wnikają co się wydrukowało.
Wojtek
--
****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7
-
44. Data: 2009-10-17 15:24:51
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości
news:hbcn2k$b87$2@inews.gazeta.pl...
> Ghost pisze:
>
>>> automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace
>
> no tak - ale raz :) a nie co miesiąc ;)
>
>> Poza tym przeciez automata wszystkiego nie robi.
>
> znaczy czego nie zrobi ? raz sie ustawia, że jest nowy klient i sam się
> fakturuje co miesiąc. Oczywiście ktoś to zapakować musi - ale drukuje się
> full automat. A pakować może każdy, nie wnikają co się wydrukowało.
Po pierwsze primo biling jest dynamiczny, ceny procyje itp sie zminiajo.
Po drugie mogo byc blendy ktore trza poprawiac.
No i to co napisales, wydrukowac, zapakowac, dostarczyc poczcie i to
wszystko to "jest efekt wykonanej czyjejś pracy"
-
45. Data: 2009-10-17 20:31:27
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: crazy bejbi <t...@n...ma>
Ghost pisze:
> Po pierwsze primo biling jest dynamiczny, ceny procyje itp sie zminiajo.
po pierwsze primo nawet w moim prymitywnym (stale za taki go uważam, bo
to własny soft) systemie ustala się "pakiety" lub ich zmiany na zasadzie
zdarzeń w przyszłości i "samo się zmienia" i wylicza oraz drukuje
poprawnie. Też mam pakiety np. po 1 zł przez 2 miesiące i jak klient
zaczyna 13 dnia miesiąca, to za dwa miesiące do 13tego mu się nalicza
procent złotówki a od 14tego mu się już nalicza abonament pełny. Automat
... w sumie po to jest.
Biling internetu nie jest dynamiczny raczej (nie zależny np. od
wydzwonienia). A gdyby nawet to nawet voipy u mnie się mogą generować
klientom automatycznie (na platformie GTS) - zatem to też nie problem.
> Po drugie mogo byc blendy ktore trza poprawiac.
Owszem - i tutaj właśnie jak sądzę Netia daje ciała - tj. nie ma kto
korygować/weryfikować itd. Nie ma kto sprawdzać wydruków ze stanem
faktycznym - stąd narzekania na Netię, że jedyne co im dobrze wychodzi
to faktury - bo to automat :)
> No i to co napisales, wydrukowac, zapakowac, dostarczyc poczcie i to
> wszystko to "jest efekt wykonanej czyjejś pracy"
tak - ale to może robić ktokolwiek - nie potrzeba do tego
wykwalifikowanego pracownika, który z założenia jest droższy niż
niewyklwalifikowany - sorry, ale zapakować do koperty (z okienkiem, żeby
nie było kłopotów) umie każdy. A Inpost sam do mnie przyjeżdża odebrać ...
Wojtek
--
****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7
-
46. Data: 2009-10-17 21:05:08
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości
news:hbd9ip$hf3$1@inews.gazeta.pl...
> Ghost pisze:
>
>> Po pierwsze primo biling jest dynamiczny, ceny procyje itp sie zminiajo.
>
> po pierwsze primo nawet w moim prymitywnym (stale za taki go uważam, bo to
> własny soft) systemie ustala się "pakiety" lub ich zmiany na zasadzie
> zdarzeń w przyszłości i "samo się zmienia" i wylicza oraz drukuje
> poprawnie.
A te pakiety tez sie same wpisuja.
>> Po drugie mogo byc blendy ktore trza poprawiac.
>
> Owszem - i tutaj właśnie jak sądzę Netia daje ciała - tj. nie ma kto
> korygować/weryfikować itd. Nie ma kto sprawdzać wydruków ze stanem
> faktycznym - stąd narzekania na Netię, że jedyne co im dobrze wychodzi to
> faktury - bo to automat :)
Nie trzymasz kupy z watkiem - tyle Ci powiem.
>> No i to co napisales, wydrukowac, zapakowac, dostarczyc poczcie i to
>> wszystko to "jest efekt wykonanej czyjejś pracy"
>
> tak - ale to może robić ktokolwiek - nie potrzeba do tego
> wykwalifikowanego pracownika, który z założenia jest droższy niż
> niewyklwalifikowany - sorry, ale zapakować do koperty (z okienkiem, żeby
> nie było kłopotów) umie każdy. A Inpost sam do mnie przyjeżdża odebrać ...
Juz wiem, jestes z tych co moga tak blablabla do usranej smierci nie
zwazajac na to, o czym tak naprawde prawi watek...
EOT
-
47. Data: 2009-10-17 23:05:18
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: crazy bejbi <t...@n...ma>
Ghost pisze:
> A te pakiety tez sie same wpisuja.
pakiety się wpisują RAZ.
> Juz wiem, jestes z tych co moga tak blablabla do usranej smierci nie
> zwazajac na to, o czym tak naprawde prawi watek...
Najlepszy argument - na końcu napisać coś jak powyżej :) brawo
Ty użyłeś argumentu, że "automaty nie wystarczają do wszystkiego" - otóż
wystarczają. Przynajmniej do tego o czym autor wątku pisze, ze
jedynego Netia robi dobrze - do regularnego wystawiania faktur, bo to
się robi automatycznie - wpisujesz umowę w system i potem sie co miesiąc
drukuje SAMO.
Za RESZTĘ odpowiadają ludzie. I to sie sypie, jak pisze autor wątku.
Wojtek
--
****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7
-
48. Data: 2009-10-18 20:36:34
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
news:pan.2009.10.16.15.09.04@Eustachy.pl...
> Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, Ghost napisał(a):
>
>> Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <f...@g...com> napisał w
>> wiadomości news:du5gd5h8d35jil8gucd12nnurvero97n6c@4ax.com... On Fri, 16
>> Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
>> <b...@j...org.pl> wrote:
>>
>>>> Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
>>>> podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
>>>> netu nie może być a Netia twierdziła że może.
>>
>>>bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
>>>naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
>>>każdorazowo wywiad techniczny
>>
>> I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
>> odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej
>> chwili placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo
>> TP SA pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo
>> taryfe i teraz placza.
>
> 49% płaci TP.
Procentowo, ale nie wiem czy czasem tez sama cena nie jest wymuszona.
-
49. Data: 2009-10-19 16:16:14
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>
Dnia Fri, 16 Oct 2009 15:26:37 +0200, grzesiek napisał(a):
> Witaj,
>
> Ghost pisze:
>>
>> Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
>> przenosi usluge, ktora juz dziala?
>>
> Część klientów nie miała wcześniej usługi dostępu do neta, inna część
> była włączona do ONU a w przypadku WLR (nie wiem czy BSA też)
> przenoszeni są wtedy na centrale (co znacząco wydłuża długość linii)...
> Choć pojęcia nie mam jakie są statystyki...
Weźcie se miszcze poczytajcie to:
>
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?
place=Lead02&news_cat_id=19&news_id=4730&layout=1&pa
ge=text
TP ma stawiać chińskie mury a nie przełączać na centralę.
Puknijta się.
Jak nie będzie działać - wiadomo - chiński mur zablokował.
--
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/
-
50. Data: 2009-10-19 18:11:04
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
news:pan.2009.10.19.16.16.56@Eustachy.pl...
> Dnia Fri, 16 Oct 2009 15:26:37 +0200, grzesiek napisał(a):
>
>> Witaj,
>>
>> Ghost pisze:
>>>
>>> Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
>>> przenosi usluge, ktora juz dziala?
>>>
>> Część klientów nie miała wcześniej usługi dostępu do neta, inna część
>> była włączona do ONU a w przypadku WLR (nie wiem czy BSA też)
>> przenoszeni są wtedy na centrale (co znacząco wydłuża długość linii)...
>> Choć pojęcia nie mam jakie są statystyki...
>
> Weźcie se miszcze poczytajcie to:
>>
> http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?
> place=Lead02&news_cat_id=19&news_id=4730&layout=1&pa
ge=text
>
> TP ma stawiać chińskie mury a nie przełączać na centralę.
> Puknijta się.
> Jak nie będzie działać - wiadomo - chiński mur zablokował.
Post roku.