-
31. Data: 2009-10-16 19:37:45
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>
Dnia Fri, 16 Oct 2009 21:21:58 +0200, grzesiek napisał(a):
/..../
> DSLAM jest ten sam? Któryś z nas jest w mylnym błędzie. Polecam:
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=987
243&highlight=firmy
+pijawkowe&sid=
> w szczeg. wyjaśnienia użytkownika irekr dotyczące zagadki, czemu neo
> działa a internet np w netii już niekoniecznie.
>
Coś mu się myli BSA z LLU - uwolnioną pętlą abonencka.
--
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/
-
32. Data: 2009-10-16 21:10:46
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>
Dnia Fri, 16 Oct 2009 21:28:37 +0200, crazy bejbi napisał(a):
> hehe, nawet u mnie jest to automat, a mam kilkaset rzędów wielkości
> mniej klientów niż Netia :)
Hehe kilkaset rzedow :) Masz (mocno) ulamkowa ilosc klientow znaczy sie?
--
Jaroslaw "jaros" Berezowski
-
33. Data: 2009-10-16 21:15:31
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości
news:hbahh0$fva$1@inews.gazeta.pl...
> Tomasz Kruk CZARNET pisze:
>> On Fri, 16 Oct 2009 10:25:35 +0200, grzesiek
>> <p...@z...to> wrote:
>>
>>> Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
>>> faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
>>
>> wbrew pozorom to też jest efekt wykonanej czyjejś pracy
>
> hehe, nawet u mnie jest to automat, a mam kilkaset rzędów wielkości mniej
> klientów niż Netia :)
Kilkaset rzedow powiadasz? Atomy Twymi klyentamy?
-
34. Data: 2009-10-17 06:38:15
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>
On Fri, 16 Oct 2009 21:28:37 +0200, crazy bejbi <t...@n...ma>
wrote:
> >> Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
> >> faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
> > wbrew pozorom to też jest efekt wykonanej czyjejś pracy
> hehe, nawet u mnie jest to automat, a mam kilkaset rzędów wielkości
> mniej klientów niż Netia :)
automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace
--
Tomek Kruk CZARNET
http://zdrowepanstwo.pl/
Przedsiębiorca, który płaci prawie 900 zł do ZUS miesięcznie
dostaje w zamian wiele usług - Jeremi Mordasewicz
-
35. Data: 2009-10-17 07:14:36
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <f...@g...com> napisał w wiadomości
news:7gpid5luj7hlon496nd62ahe244kkco82a@4ax.com...
On Fri, 16 Oct 2009 21:28:37 +0200, crazy bejbi <t...@n...ma>
wrote:
>> >> Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
>> >> faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na
>> >> czas).
>> > wbrew pozorom to też jest efekt wykonanej czyjejś pracy
>> hehe, nawet u mnie jest to automat, a mam kilkaset rzędów wielkości
>> mniej klientów niż Netia :)
>automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace
Poza tym przeciez automata wszystkiego nie robi.
-
36. Data: 2009-10-17 11:29:41
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
grzesiek <p...@z...to> writes:
>>> - to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
>>> dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
>>> linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne)
>>
>> No ale to przeciez linia TPSA, czego sie spodziewales przy WLR+BSA?
> Może i dziwny jestem ale spodziewałem się że jeżeli jest awaria której
> nie da się/nie opłaca się naprawić to dzień później z rozwiązaną umową
> idę do firmy która może/ której opłaca się świadczyć usługę.
Ale jesli TPSA mowi, ze moze swiadczyc usluge, to Netia to powtarza
i tyle. Tu nie ma zadnych odleglych albo nieoplacalnych ONU ani niczego
podobnego, (w tym przypadku) Netia nie moze podpiac nic do linii TPSA.
>> Nie tyle "nie da sie" co moze to zrobic tylko TPSA.
> I netia może tylko pokornie czekać aż TP w swojej łaskawości poda
> parametry linii?
Ja nawet nie wiem czy TPSA w ogole ma podawac parametry linii Netii, czy
tylko ma zrobic by dzialalo, albo powiedziec ze sie nie da.
> WRL jest od wczoraj i na razie nie opracowali
> procedur wymiany stosownych informacji, które wystarczy odczytać na
> centrali?
Skad pomysl ze TPSA chcialaby sie w taki sposob umowic?
Co ma w ogole do tego WLR?
> Widzisz, chyba się nie do końca zrozumieliśmy: nie mam pretensji o to
> że usługa nie działa, że to WRL/BSA czy coś innego... Mnie do szału
> doprowadza sposób obsługi czy raczej olewania klienta. Nie żądam, by
> decyzje były podejmowane natychmiast - czyli w ciągu 5 minut, ale
> uważam że dzień powinien wystarczyć. Oczekuję rzetelnej informacji a
> nie opowiadania bzdur. Oczekuję, że wysyłając pismo dostanę na niego
> odpowiedź. Oczekuję iż jak mnie konsultant informuje, że kierownik do
> mnie zadzwoni to ten kierownik dzwoni. Oczekuję, że jak technik firmy
> telekomunikacyjnej nie może się u mnie pojawić w wyznaczonym przez
> firmę terminie to mnie o tym powiadamia. Oczekuję, że jak mnie
> konsultant zapewnia, że sprawa jutro będzie załatwiona to tak czy
> śmak, choćby firma miała na uszach stanąć to sprawa będzie załatwiona:
> czy poprzez naprawienie usterki, poprzez wydanie zastępczego
> urządzenia np komórkowego, czy poprzez rozwiązanie umowy.
> Dziwny jestem, prawda?
Organizacja i prawdomownosc w Netii to jedno, ale napisalem dlaczego tak
jest: "bo nie chca przyznac ze oni tak naprawde robia za ksiegowego,
usluge wykonuje TPSA". Techniczne - oni nie sa w stanie dokladnie nic
zrobic, bo to po prostu nie ich siec i nie maja do niej zadnego dostepu.
Zdaje sie ze dostaja jakies pieniadze od TPSA za brak uslugi, moze to
to?
--
Krzysztof Halasa
-
37. Data: 2009-10-17 11:32:27
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
grzesiek <p...@z...to> writes:
> DSLAM jest ten sam? Któryś z nas jest w mylnym błędzie.
Nawet wiadomo kto.
Wystarczy wpisac login "r...@n...pl" (czy jak to tam idzie)
i stanie sie jasnosc.
--
Krzysztof Halasa
-
38. Data: 2009-10-17 11:45:47
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
grzesiek <p...@z...to> writes:
> Część klientów nie miała wcześniej usługi dostępu do neta,
To prawda.
> inna część
> była włączona do ONU
ONU jak "Optical Network Unit"?
> a w przypadku WLR (nie wiem czy BSA też)
> przenoszeni są wtedy na centrale
Bardzo dziwne, skad te informacje? WLR to sprawa billingowa.
BSA ma sie do tego nijak, DSLAM jest dokladnie ten sam.
--
Krzysztof Halasa
-
39. Data: 2009-10-17 12:10:16
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>
Osoba grzesiek napisała na pl.internet.polip:
> Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
> faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na
> czas).
W multimo nawet tego nie potrafią :P
--
Pozdrawiam
Marcin Kocur
http://linux-porady.info - Linux od A do B :]
-
40. Data: 2009-10-17 14:25:28
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: " adsl.gruchot" <a...@g...pl>
Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):
> grzesiek <p...@z...to> writes:
>
> > DSLAM jest ten sam? Który� z nas jest w mylnym b��dzie.
>
> Nawet wiadomo kto.
> Wystarczy wpisac login "r...@n...pl" (czy jak to tam idzie)
> i stanie sie jasnosc.
Nie bo ustawienia połączenia VPI VCI są inne dla Netii a inne dla TP.
Jak Ci działa net24 to jesteś w netii a jak r...@n...pl to w TP
http://www.neostrada-net24.dl.pl/
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/