-
11. Data: 2009-10-16 09:47:27
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: w...@a...pl (Wemif)
Smok Eustachy <S...@e...pl> wrote:
>
> Swojej netianej czy w TP?
A mi właśnie TP zlikwidowało przez pomyłkę DSLa, i nawet awarii nie mogę
zgłosić, bo już tego DSLa nie ma w ich systemie! muszą go na nowo zestawić,
a to może potwrać ...dwa tygodnie po prostu tragedia!
Jeśli ktoś z TP to czyta bardzo proszę o kontakt.
a.
-
12. Data: 2009-10-16 09:56:22
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: grzesiek <p...@z...to>
Witaj,
Krzysztof Halasa pisze:
> grzesiek <p...@z...to> writes:
>
>> - to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
>> dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
>> linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne)
>
> No ale to przeciez linia TPSA, czego sie spodziewales przy WLR+BSA?
Może i dziwny jestem ale spodziewałem się że jeżeli jest awaria której
nie da się/nie opłaca się naprawić to dzień później z rozwiązaną umową
idę do firmy która może/ której opłaca się świadczyć usługę.
A nie p...limy się z tym miesiącami (sprawa ciągnie się chyba od lipca i
do tej pory nie jest w całości zakończona a z tego co wiem od techników
nie jestem odosobnionym netianym 'przypadkiem').
>> - nie da się sprawdzić parametrów linii,
>
> Nie tyle "nie da sie" co moze to zrobic tylko TPSA.
I netia może tylko pokornie czekać aż TP w swojej łaskawości poda
parametry linii? WRL jest od wczoraj i na razie nie opracowali procedur
wymiany stosownych informacji, które wystarczy odczytać na centrali?
Ja oczywiście parametry linii byłem w stanie sprawdzić zarówno po swojej
jak i po centrali stronie. Ale mi netia nie uwierzy. Swoich techników do
domu też nie może przysłać żeby sprawdzili czy nie kłamię. Po prostu
katastrofa niemożności.
>> Konsultanci mieszają się w opowiadaniu bajek, sobie nawzajem
>> zaprzeczają,
>
> ... bo nie chca przyznac ze oni tak naprawde robia za ksiegowego,
> usluge wykonuje TPSA.
Widzisz, chyba się nie do końca zrozumieliśmy: nie mam pretensji o to że
usługa nie działa, że to WRL/BSA czy coś innego... Mnie do szału
doprowadza sposób obsługi czy raczej olewania klienta. Nie żądam, by
decyzje były podejmowane natychmiast - czyli w ciągu 5 minut, ale uważam
że dzień powinien wystarczyć. Oczekuję rzetelnej informacji a nie
opowiadania bzdur. Oczekuję, że wysyłając pismo dostanę na niego
odpowiedź. Oczekuję iż jak mnie konsultant informuje, że kierownik do
mnie zadzwoni to ten kierownik dzwoni. Oczekuję, że jak technik firmy
telekomunikacyjnej nie może się u mnie pojawić w wyznaczonym przez firmę
terminie to mnie o tym powiadamia. Oczekuję, że jak mnie konsultant
zapewnia, że sprawa jutro będzie załatwiona to tak czy śmak, choćby
firma miała na uszach stanąć to sprawa będzie załatwiona: czy poprzez
naprawienie usterki, poprzez wydanie zastępczego urządzenia np
komórkowego, czy poprzez rozwiązanie umowy.
Dziwny jestem, prawda?
pozdrawiam
Przechodzien
-
13. Data: 2009-10-16 10:18:59
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
news:hb9fff$vk0$1@host.amsnet.pl...
> Smok Eustachy <S...@e...pl> wrote:
>>
>> Swojej netianej czy w TP?
>
> A mi właśnie TP zlikwidowało przez pomyłkę DSLa, i nawet awarii nie mogę
> zgłosić, bo już tego DSLa nie ma w ich systemie! muszą go na nowo
> zestawić,
> a to może potwrać ...dwa tygodnie po prostu tragedia!
Mialem dokladnie to samo i zrobili to dwa razy w ciagu dwoch tygodni. Raz
dalo sie szybko odtworzyc, a drugi raz wykasowali wszystko i zestawiali
ponownie, co trwalo prawie tydzien. I najwazeniejsze, dzwonic, pytac
ponaglac - naprawde dziala. Czesto sie okazuje, ze czego nie wyslali dalej,
nie przekazali podwykonawcy itd. Pytac o kazdy szcegol, jak bedziesz czekal
to do usranej smierci. Nie rozumieja sami co maja wpisane w umowach,
konsultantom trzeba tlumaczyc szcegolowe zapisy.
ogoleni to problemy zdarzaja sie wszedzie, u operatorow, w bankach itp. -
tylko musi Ci sie cos przydazyc by to zauwazyc.
-
14. Data: 2009-10-16 10:22:17
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "grzesiek" <p...@z...to> napisał w wiadomości
news:hb87ag$3rb$2@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witaj,
> IMHO: błąd, duuuży błąd z tymi przenosinami. Jak jeszcze możesz to wynoś
> się z powrotem do TP.
Zanada, pracujesz w TP?
-
15. Data: 2009-10-16 10:31:35
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <f...@g...com> napisał w wiadomości
news:du5gd5h8d35jil8gucd12nnurvero97n6c@4ax.com...
On Fri, 16 Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
<b...@j...org.pl> wrote:
>> Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
>> podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
>> netu nie może być a Netia twierdziła że może.
>bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
>naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
>każdorazowo wywiad techniczny
I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej chwili
placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo TP SA
pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo taryfe i teraz
placza.
-
16. Data: 2009-10-16 10:38:57
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: grzesiek <p...@z...to>
Witaj,
Ghost pisze:
>
> Użytkownik "grzesiek" <p...@z...to> napisał w wiadomości
> news:hb87ag$3rb$2@nemesis.news.neostrada.pl...
>> Witaj,
>
>> IMHO: błąd, duuuży błąd z tymi przenosinami. Jak jeszcze możesz to
>> wynoś się z powrotem do TP.
>
> Zanada, pracujesz w TP?
>
>
Nie pracuję ani nigdy nie pracowałem w TP ani w Netii. Po prostu
mieszkam w takim miejscu że tylko (a)dsl tu (przynajmniej na razie)
dochodzi. I niestety miałem okazję przetestować najpierw neostrade i
poziom obsługi klienta w TP. A później skuszony korzystniejszą (jak mi
się zdawało) ofertą wyniosłem się do netii. Jak o TP zmuszony jestem
napisać 'niestety' to o netii mogę napisać tylko jedno: katastrofa :(
I z perspektywy czasu wiem, że z moimi przenosinami to był duuuzy błąd.
Dlatego i Ciebie chciałem przestrzec. Jeżeli zbyt ostro to napisałem:
przepraszam.
pozdrawiam
Przechodzień
-
17. Data: 2009-10-16 10:57:50
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "grzesiek" <p...@z...to> napisał w wiadomości
news:hb9imc$b18$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witaj,
>
> Ghost pisze:
>>
>> Użytkownik "grzesiek" <p...@z...to> napisał w wiadomości
>> news:hb87ag$3rb$2@nemesis.news.neostrada.pl...
>>> Witaj,
>>
>>> IMHO: błąd, duuuży błąd z tymi przenosinami. Jak jeszcze możesz to wynoś
>>> się z powrotem do TP.
>>
>> Zanada, pracujesz w TP?
>>
>>
> Nie pracuję ani nigdy nie pracowałem w TP ani w Netii. Po prostu mieszkam
> w takim miejscu że tylko (a)dsl tu (przynajmniej na razie) dochodzi. I
> niestety miałem okazję przetestować najpierw neostrade i poziom obsługi
> klienta w TP. A później skuszony korzystniejszą (jak mi się zdawało)
> ofertą wyniosłem się do netii. Jak o TP zmuszony jestem napisać 'niestety'
> to o netii mogę napisać tylko jedno: katastrofa :(
> I z perspektywy czasu wiem, że z moimi przenosinami to był duuuzy błąd.
Tylko wez poprawke na to, ze sa ludzie ktorzy z TP SA maja takie
doswiadczenia jak Ty z Netia. Burdel na kolkach. W TP SA mozesz byc olany
nawet w punkcie obslugi, przez jakas sfrustrowana babe, a jak napiszesz
skarge do Katowic (tam maja biuro podacze) to Cie poprostu wysmieja. Mozemy
tak sie przerzucac przykladami... wiec ostroznie z namawianiem do
ktorejkolwiek z nich - wszedzie gdzie jest masa klientow i ciecie kosztow sa
problemy. I niestety sami sobie zgotowalismy ciecie kosztow - dajemy sie
przekonac coraz nizszymi cenami.
-
18. Data: 2009-10-16 11:09:39
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>
On Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
wrote:
> >bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
> >naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
> >każdorazowo wywiad techniczny
> I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
> odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej chwili
> placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo TP SA
> pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo taryfe i teraz
> placza.
ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA próbowała
przeforsować opcje, że warunkiem uruchomienia łacza operatora obcego
na ich sieci dostępowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?
--
Tomek Kruk CZARNET
http://zdrowepanstwo.pl/
Przedsiębiorca, który płaci prawie 900 zł do ZUS miesięcznie
dostaje w zamian wiele usług - Jeremi Mordasewicz
-
19. Data: 2009-10-16 11:10:32
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>
On Fri, 16 Oct 2009 10:25:35 +0200, grzesiek
<p...@z...to> wrote:
> Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
> faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
wbrew pozorom to też jest efekt wykonanej czyjejś pracy
--
Tomek Kruk CZARNET
http://zdrowepanstwo.pl/
Przedsiębiorca, który płaci prawie 900 zł do ZUS miesięcznie
dostaje w zamian wiele usług - Jeremi Mordasewicz
-
20. Data: 2009-10-16 11:17:24
Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <f...@g...com> napisał w wiadomości
news:50lgd5pp1qem4364crk0h0gels1d9u9re6@4ax.com...
On Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
wrote:
>> >bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
>> >naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
>> >każdorazowo wywiad techniczny
>> I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
>> odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej
>> chwili
>> placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo TP SA
>> pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo taryfe i
>> teraz
>> placza.
>ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA próbowała
>przeforsować opcje, że warunkiem uruchomienia łacza operatora obcego
>na ich sieci dostępowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?
Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
przenosi usluge, ktora juz dziala?