  • 61. Data: 2016-07-07 14:05:30
    Temat: Re: Falowa natura autostrad.
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 12:42:54 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    napinać ją to w jedną to w drugą stronę.
    jedzie prosto. Na odcinku lódź-toruń prostych odcinkó jest jak na lekarstwo.

    > moze jeździj taksówką jak cię prowadzenie męczy?

    Coś ci szwankuje czytanie ze zrozumieniem. Gdzieś pisałem o męczeniu?
    Zresztą nie widzę nic niestosownego w dbaniu aby roboty mieć jak najmniej.
    Ty lubisz robić rzeczy niepotrzebne?

  • 62. Data: 2016-07-07 14:08:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    s...@g...com wrote:

    ciągle napinać ją to w jedną to w drugą stronę.
    jedzie prosto. Na odcinku lódź-toruń prostych odcinkó jest jak na lekarstwo.

    > Coś ci szwankuje czytanie ze zrozumieniem. Gdzieś pisałem o męczeniu?

    skoro marudzisz, żę Ci to przeszkadza.

    > Zresztą nie widzę nic niestosownego w dbaniu aby roboty mieć jak najmniej.
    > Ty lubisz robić rzeczy niepotrzebne?

    pokaż mi choć jedną drogę gdzie jadąc prosto nie musisz ruszać
    kierownicy.

    Słabo trollujesz

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2016-07-08 10:31:40
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Poszukaj w przepisach informacji, że odcinek prosty nie może być dłuższy
    niż około 2,5km.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 64. Data: 2016-07-08 16:13:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Mandziejewicz napisał:
> [...]

    >jednym pasie autostrady. Wtedy wystarczy trzymac kierownicę.
    >Podczas jazdy na tych łukach trzeba ciągle kierownicę lekko skręcać.

    Skrecic, a potem skrecona trzymac, na jedno wychodzi :-)

    No chyba, ze droga dobrze wyprofilowana, zakrety plynne i promien
    ciagle sie zmienia, wtedy trzeba stale pracowac ... jednym palcem :-)
    Choc bezpieczniej dwoma :-)

    >Ale wiesz co? Pogrzebię sobie w ustawieniach bo mam tam trzy tryby.
    >Może w tym co mam ustawiony jest tak że nawet przy małym skręcie
    >układ silniej próbuje wrócić do pozycji neutralnej.

    No coz, w mniej skomplikowanych autach roznie bywa - ale czesto
    pokonanie lagodnego zakretu niemal nie wymaga uzycia sily.

    A jak juz i tak musisz kierownice trzymac (wole nie ufac autu, ze
    prosto pojedzie, mimo dziur, kamieni, podmuchow wiatru), to
    praktycznie zadnej roznicy nie ma czy skret czy prosto.

    J.

  • 65. Data: 2016-07-08 16:19:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu.xyz napisał w wiadomości
    On Mon, 4 Jul 2016 15:17:20 +0200, "J.F."
    >Nie wiem od kiedy, ale czytałem o tym jakieś 15 lat temu w jakimś
    >pisemku pop-naukowym. Chyba to był Focus.

    Nasze rozporzadzenie jest z 1999.

    Ale niemieckie autostrady to nierzadko Hitlera pamietaja - wtedy chyba
    jeszcze takiej normy nie bylo ?

    J.

  • 66. Data: 2016-07-09 16:47:36
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 14:08:57 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > skoro marudzisz, żę Ci to przeszkadza.

    Nadinterpretujesz.

    > pokaż mi choć jedną drogę gdzie jadąc prosto nie musisz ruszać
    > kierownicy.

    Na tych prostych odcinkach między tymi zawijasami jakos nie muszę.

    > Słabo trollujesz

    Postaram sie poprawić :)

  • 67. Data: 2016-07-09 17:00:39
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 8 lipca 2016 16:13:33 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup

    > Skrecic, a potem skrecona trzymac, na jedno wychodzi :-)

    Gdyby było tak bezboleśnie to bym sie nawet nie odzywał :)

    > No chyba, ze droga dobrze wyprofilowana, zakrety plynne i promien
    > ciagle sie zmienia, wtedy trzeba stale pracowac ... jednym palcem :-)
    > Choc bezpieczniej dwoma :-)

    Feler taki ze w tej mojej foce jednak trzeba nieco ciągnąc tę kierownicę i jednak z
    siłą która po podróży w ciagu tych 1,5-2h jednak daje się odczuć.
    Nie jest to kłopot na miare kontuzji. To raczej upierdliwość.

    > No coz, w mniej skomplikowanych autach roznie bywa - ale czesto
    > pokonanie lagodnego zakretu niemal nie wymaga uzycia sily.

    Niestety, miałem ustawienie sport. Po przestawieniu na komfort albo standard niewiele
    sie zmienia albo wręcz nic w tym zakresie.

  • 68. Data: 2016-07-10 18:45:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    s...@g...com wrote:

    > Na tych prostych odcinkach między tymi zawijasami jakos nie muszę.

    tylko tak ci się wydaje. Puść kierownicę. zobaczymy gdzie wylądujesz :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?