    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 9 Jul 2016 08:00:39 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <1...@p...pl.invalid>
    <e...@g...com>
    <577fb509$0$12560$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Falowa natura autostrad.
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 8 lipca 2016 16:13:33 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup

    > Skrecic, a potem skrecona trzymac, na jedno wychodzi :-)

    Gdyby było tak bezboleśnie to bym sie nawet nie odzywał :)

    > No chyba, ze droga dobrze wyprofilowana, zakrety plynne i promien
    > ciagle sie zmienia, wtedy trzeba stale pracowac ... jednym palcem :-)
    > Choc bezpieczniej dwoma :-)

    Feler taki ze w tej mojej foce jednak trzeba nieco ciągnąc tę kierownicę i jednak z
    siłą która po podróży w ciagu tych 1,5-2h jednak daje się odczuć.
    Nie jest to kłopot na miare kontuzji. To raczej upierdliwość.

    > No coz, w mniej skomplikowanych autach roznie bywa - ale czesto
    > pokonanie lagodnego zakretu niemal nie wymaga uzycia sily.

    Niestety, miałem ustawienie sport. Po przestawieniu na komfort albo standard niewiele
    sie zmienia albo wręcz nic w tym zakresie.