eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFalowa natura autostrad. › Re: Falowa natura autostrad.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@g...com>
    <nld6tk$175$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <nldme7$iq4$2@node1.news.atman.pl>
    <577a61e5$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <nldok9$mn0$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <c...@g...com>
    <a...@g...com>
    <p...@4...com>
    <b...@g...com>
    <1...@p...pl.invalid>
    <e...@g...com>
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Subject: Re: Falowa natura autostrad.
    Date: Fri, 8 Jul 2016 16:13:24 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 44
    Message-ID: <577fb509$0$12560$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.187.150
    X-Trace: 1467987210 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12560 83.26.187.150:60381
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585193
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 09:24:16 UTC+2 użytkownik RoMan
    Mandziejewicz napisał:
    > Hello Sczygiel,
    >> Czym Ty jeździsz, że musisz kierownicę popychać i ciągnąć? Jak
    >> sobie
    >> radzisz przy bocznym wietrze? Najmujesz parobka do ciągnięcia i
    >> popychania kierownicy? A na normalnych zakrętach zatrzymujesz ruch
    >> i
    >> montujesz obrotnicę?
    >
    >Majster, co innego trzymać ją w miejscu i jechac prosto a co innego
    >musieć ciągle napinać ją to w jedną to w drugą stronę.
    >Na gierkówce tego problemu nie ma. Jest zakręt, pokonuje się go
    >chwilę i dalej jedzie prosto. Na odcinku lódź-toruń prostych odcinkó
    >jest jak na lekarstwo.

    >Moje auto może nawet 2-3km jechac prosto i dalej trzymać się na
    >jednym pasie autostrady. Wtedy wystarczy trzymac kierownicę.
    >Podczas jazdy na tych łukach trzeba ciągle kierownicę lekko skręcać.

    Skrecic, a potem skrecona trzymac, na jedno wychodzi :-)

    No chyba, ze droga dobrze wyprofilowana, zakrety plynne i promien
    ciagle sie zmienia, wtedy trzeba stale pracowac ... jednym palcem :-)
    Choc bezpieczniej dwoma :-)

    >Ale wiesz co? Pogrzebię sobie w ustawieniach bo mam tam trzy tryby.
    >Może w tym co mam ustawiony jest tak że nawet przy małym skręcie
    >układ silniej próbuje wrócić do pozycji neutralnej.

    No coz, w mniej skomplikowanych autach roznie bywa - ale czesto
    pokonanie lagodnego zakretu niemal nie wymaga uzycia sily.

    A jak juz i tak musisz kierownice trzymac (wole nie ufac autu, ze
    prosto pojedzie, mimo dziur, kamieni, podmuchow wiatru), to
    praktycznie zadnej roznicy nie ma czy skret czy prosto.

    J.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: