-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@g...com>
<nld6tk$175$1@dont-email.me>
<0...@g...com>
<nldme7$iq4$2@node1.news.atman.pl>
<577a61e5$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
<nldok9$mn0$1@node1.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<c...@g...com>
<a...@g...com>
<p...@4...com>
<b...@g...com>
<1...@p...pl.invalid>
<e...@g...com>
In-Reply-To: <e...@g...com>
Subject: Re: Falowa natura autostrad.
Date: Fri, 8 Jul 2016 16:13:24 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 44
Message-ID: <577fb509$0$12560$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.187.150
X-Trace: 1467987210 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12560 83.26.187.150:60381
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585193
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
W dniu czwartek, 7 lipca 2016 09:24:16 UTC+2 użytkownik RoMan
Mandziejewicz napisał:
> Hello Sczygiel,
>> Czym Ty jeździsz, że musisz kierownicę popychać i ciągnąć? Jak
>> sobie
>> radzisz przy bocznym wietrze? Najmujesz parobka do ciągnięcia i
>> popychania kierownicy? A na normalnych zakrętach zatrzymujesz ruch
>> i
>> montujesz obrotnicę?
>
>Majster, co innego trzymać ją w miejscu i jechac prosto a co innego
>musieć ciągle napinać ją to w jedną to w drugą stronę.
>Na gierkówce tego problemu nie ma. Jest zakręt, pokonuje się go
>chwilę i dalej jedzie prosto. Na odcinku lódź-toruń prostych odcinkó
>jest jak na lekarstwo.
>Moje auto może nawet 2-3km jechac prosto i dalej trzymać się na
>jednym pasie autostrady. Wtedy wystarczy trzymac kierownicę.
>Podczas jazdy na tych łukach trzeba ciągle kierownicę lekko skręcać.
Skrecic, a potem skrecona trzymac, na jedno wychodzi :-)
No chyba, ze droga dobrze wyprofilowana, zakrety plynne i promien
ciagle sie zmienia, wtedy trzeba stale pracowac ... jednym palcem :-)
Choc bezpieczniej dwoma :-)
>Ale wiesz co? Pogrzebię sobie w ustawieniach bo mam tam trzy tryby.
>Może w tym co mam ustawiony jest tak że nawet przy małym skręcie
>układ silniej próbuje wrócić do pozycji neutralnej.
No coz, w mniej skomplikowanych autach roznie bywa - ale czesto
pokonanie lagodnego zakretu niemal nie wymaga uzycia sily.
A jak juz i tak musisz kierownice trzymac (wole nie ufac autu, ze
prosto pojedzie, mimo dziur, kamieni, podmuchow wiatru), to
praktycznie zadnej roznicy nie ma czy skret czy prosto.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.07.16 16:19 J.F.
- 09.07.16 16:47 s...@g...com
- 09.07.16 17:00 s...@g...com
- 10.07.16 18:45 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa