  • 21. Data: 2016-07-04 16:43:35
    Temat: Re: Falowa natura autostrad.
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.07.2016 o 10:23, s...@g...com pisze:
    > Postanowiłem dziś o tym napisać bo jechalem obwodnica łodzi, tą nową i prawie cała
    jest strasznie nierówna.

    > I zeby bylo konstruktywnie:
    > Obwodnica łodzi skraca czas przejazdu o jakieś 30-35minut w nocy. W dzień pewnie o
    dobrą godzinę.

    to co tam ostatnio otworzyli? jakiś link? bo to nie moje rejony, ale
    może się przydać...

    Łukasz

  • 22. Data: 2016-07-04 16:44:32
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 16:41:34 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > A mi akurat by tak pasowało :)
    > Ciekawe co by powiedzieli na takie fale jak u nas.
    >
    > Może inaczej:
    > Ja bym nie miał nic przeciwko gdyby te zakręty były poprzetykane odcinkami
    prostymi.
    > Ale ostatnio się zorientowałem że prawie ciągle muszę tę kierownicę lekko szarpać w
    bok. Nie wiem czy to zdrowe dla ukądu jezdnego/opon czy nie ale już samo to mnie
    denerwuje.
    > Odcinek gierkówki cz-wa - piotrków mimo że podobnie kręty to jakoś mniej
    denerwujący pod tym względem...

    o. np tu:
    https://www.google.pl/maps/@52.2542379,19.4307264,12
    .92z
    odcinek 10km. 4 zmiany kierunku i w praktyce cały czas trzeba napinać kierownicę.

  • 23. Data: 2016-07-04 16:47:21
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.07.2016 o 15:25, s...@g...com pisze:

    > Wystarczy zerknąć na A2. U nas fale u niemców nagle robią sie proste.

    ostatnio znowu jechałem przez Niemcy i znowu stwierdziłem że mamy lepsze
    autostrady. Tam to tak kręte, że mimo że ograniczenia nie ma, to trzeba
    zwalniać do 160km/h, a u nas na odcinku 200km to może trzy takie zakręty
    znajdziesz, a na pozostałych spokojnie 200km/h polecisz :)

    Łukasz

  • 24. Data: 2016-07-04 17:18:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    ddddddddd wrote:

    > to co tam ostatnio otworzyli? jakiś link? bo to nie moje rejony, ale
    > może się przydać...

    Stryków-Tuszyn
    <http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/autostrada-a1-st
    rykow-tuszyn-otwarta-mapy-zdjecia-film,3787489,artga
    l,t,id,tm.html>

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2016-07-04 17:38:46
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.07.2016 o 17:18, masti pisze:

    > Stryków-Tuszyn
    > <http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/autostrada-a1-st
    rykow-tuszyn-otwarta-mapy-zdjecia-film,3787489,artga
    l,t,id,tm.html>

    no to super :) tego mi właśnie tam brakowało

    Łukasz

  • 26. Data: 2016-07-04 17:58:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bolko,

    Monday, July 4, 2016, 4:28:37 PM, you wrote:

> [...]
    > Obaj podkreślają że ten odcinek to poza górami najgorszy kawałek 80.
    > Dlaczego bo przez chyba 3 godziny jedziesz prosto i poprawej masz biało

    Trochę kłamiesz z tymi 2-3 godzinami. Chyba, że rowerem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2016-07-04 18:21:05
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2016 o 16:28 Bolko <s...@g...com> pisze:

    > Wierz mi że te zakręty mają sens
    > Jest
    > http://tiny.pl/g9gqq
    > W utah w USA autostrada nr 80 wzdłuż za jeziorem tam kopią/kopali sól.

    Ta ichnia autostrada to standard takiej naszej powiatowej...

    TG

  • 28. Data: 2016-07-04 18:30:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    >Ta ichnia autostrada to standard takiej naszej powiatowej...

    Po pierwsze - nie nalezy utozsamiac amerykanskiego "highway" z
    autostrada, to czasem "zwykla krajowka".

    Po drugie - ale czego od tej chcesz ?
    Autostrada jak sie patrzy, tyle, ze "pas zieleni" ma ze 100m.

    J.

  • 29. Data: 2016-07-04 18:39:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2016 o 18:30 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Po pierwsze - nie nalezy utozsamiac amerykanskiego "highway" z
    > autostrada, to czasem "zwykla krajowka".

    A jednak :

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Autostrada_mi%C4%99dzy
    stanowa_nr_80

    > Po drugie - ale czego od tej chcesz ?
    > Autostrada jak sie patrzy, tyle, ze "pas zieleni" ma ze 100m.

    Powiedz to tym co narzekają na naszą A4. Ja od zawsze tu piszę, że
    autostrady mamy jedne z lepszych w EU (szerokie, z pasem awaryjnym,
    długimi rozbiegówkami, przyzwoitą nawierzchnią) .
    Teraz to wychodzi na to, że i przy USA nie mamy się czego wstydzić :-)

    TG

  • 30. Data: 2016-07-04 18:41:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 04.07.2016 16:28, Bolko wrote:
    > http://tiny.pl/g9gqt
    >
    > i tak przez 2 czy 3 godziny

    Co to?

    https://www.google.pl/maps/@40.7329694,-113.551452,3
    a,53.9y,1.68h,91.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7ujeMefj5_u
    -1DMrVyYsDA!2e0!7i13312!8i6656