eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFalowa natura autostrad.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 68

  • 61. Data: 2016-07-07 14:05:30
    Temat: Re: Falowa natura autostrad.
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 12:42:54 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > s...@g...com wrote:
    >
    > > W dniu czwartek, 7 lipca 2016 09:24:16 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:
    > >> Hello Sczygiel,
    > >>
    > >> Thursday, July 7, 2016, 9:03:27 AM, you wrote:
    > >>
    > >> >> >o. np tu:
    > >> >> >https://www.google.pl/maps/@52.2542379,19.4307264,1
    2.92z
    > >> >> >odcinek 10km. 4 zmiany kierunku i w praktyce cały czas trzeba napinać
    kierownicę.
    > >> >> Czy ty nie przesadzasz?
    > >> > Z czym?
    > >> > Z tym że ciągle na odcinku 10 km trzeba kierownicę popychać/ciągnąć zamiast
    jechac prosto?
    > >>
    > >> Czym Ty jeździsz, że musisz kierownicę popychać i ciągnąć? Jak sobie
    > >> radzisz przy bocznym wietrze? Najmujesz parobka do ciągnięcia i
    > >> popychania kierownicy? A na normalnych zakrętach zatrzymujesz ruch i
    > >> montujesz obrotnicę?
    > >>
    > > Majster, co innego trzymać ją w miejscu i jechac prosto a co innego musieć ciągle
    napinać ją to w jedną to w drugą stronę.
    > > Na gierkówce tego problemu nie ma. Jest zakręt, pokonuje się go chwilę i dalej
    jedzie prosto. Na odcinku lódź-toruń prostych odcinkó jest jak na lekarstwo.
    >
    > moze jeździj taksówką jak cię prowadzenie męczy?
    >
    Coś ci szwankuje czytanie ze zrozumieniem. Gdzieś pisałem o męczeniu?
    Zresztą nie widzę nic niestosownego w dbaniu aby roboty mieć jak najmniej.
    Ty lubisz robić rzeczy niepotrzebne?


  • 62. Data: 2016-07-07 14:08:56
    Temat: Re: Falowa natura autostrad.
    Od: masti <g...@t...hell>

    s...@g...com wrote:

    > W dniu czwartek, 7 lipca 2016 12:42:54 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    >> s...@g...com wrote:
    >>
    >> > W dniu czwartek, 7 lipca 2016 09:24:16 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:
    >> >> Hello Sczygiel,
    >> >>
    >> >> Thursday, July 7, 2016, 9:03:27 AM, you wrote:
    >> >>
    >> >> >> >o. np tu:
    >> >> >> >https://www.google.pl/maps/@52.2542379,19.4307264,1
    2.92z
    >> >> >> >odcinek 10km. 4 zmiany kierunku i w praktyce cały czas trzeba napinać
    kierownicę.
    >> >> >> Czy ty nie przesadzasz?
    >> >> > Z czym?
    >> >> > Z tym że ciągle na odcinku 10 km trzeba kierownicę popychać/ciągnąć zamiast
    jechac prosto?
    >> >>
    >> >> Czym Ty jeździsz, że musisz kierownicę popychać i ciągnąć? Jak sobie
    >> >> radzisz przy bocznym wietrze? Najmujesz parobka do ciągnięcia i
    >> >> popychania kierownicy? A na normalnych zakrętach zatrzymujesz ruch i
    >> >> montujesz obrotnicę?
    >> >>
    >> > Majster, co innego trzymać ją w miejscu i jechac prosto a co innego musieć
    ciągle napinać ją to w jedną to w drugą stronę.
    >> > Na gierkówce tego problemu nie ma. Jest zakręt, pokonuje się go chwilę i dalej
    jedzie prosto. Na odcinku lódź-toruń prostych odcinkó jest jak na lekarstwo.
    >>
    >> moze jeździj taksówką jak cię prowadzenie męczy?
    >>
    > Coś ci szwankuje czytanie ze zrozumieniem. Gdzieś pisałem o męczeniu?

    skoro marudzisz, żę Ci to przeszkadza.

    > Zresztą nie widzę nic niestosownego w dbaniu aby roboty mieć jak najmniej.
    > Ty lubisz robić rzeczy niepotrzebne?

    pokaż mi choć jedną drogę gdzie jadąc prosto nie musisz ruszać
    kierownicy.

    Słabo trollujesz

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 63. Data: 2016-07-08 10:31:40
    Temat: Re: Falowa natura autostrad.
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Poszukaj w przepisach informacji, że odcinek prosty nie może być dłuższy
    niż około 2,5km.


    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]


  • 64. Data: 2016-07-08 16:13:24
    Temat: Re: Falowa natura autostrad.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 09:24:16 UTC+2 użytkownik RoMan
    Mandziejewicz napisał:
    > Hello Sczygiel,
    >> Czym Ty jeździsz, że musisz kierownicę popychać i ciągnąć? Jak
    >> sobie
    >> radzisz przy bocznym wietrze? Najmujesz parobka do ciągnięcia i
    >> popychania kierownicy? A na normalnych zakrętach zatrzymujesz ruch
    >> i
    >> montujesz obrotnicę?
    >
    >Majster, co innego trzymać ją w miejscu i jechac prosto a co innego
    >musieć ciągle napinać ją to w jedną to w drugą stronę.
    >Na gierkówce tego problemu nie ma. Jest zakręt, pokonuje się go
    >chwilę i dalej jedzie prosto. Na odcinku lódź-toruń prostych odcinkó
    >jest jak na lekarstwo.

    >Moje auto może nawet 2-3km jechac prosto i dalej trzymać się na
    >jednym pasie autostrady. Wtedy wystarczy trzymac kierownicę.
    >Podczas jazdy na tych łukach trzeba ciągle kierownicę lekko skręcać.

    Skrecic, a potem skrecona trzymac, na jedno wychodzi :-)

    No chyba, ze droga dobrze wyprofilowana, zakrety plynne i promien
    ciagle sie zmienia, wtedy trzeba stale pracowac ... jednym palcem :-)
    Choc bezpieczniej dwoma :-)

    >Ale wiesz co? Pogrzebię sobie w ustawieniach bo mam tam trzy tryby.
    >Może w tym co mam ustawiony jest tak że nawet przy małym skręcie
    >układ silniej próbuje wrócić do pozycji neutralnej.

    No coz, w mniej skomplikowanych autach roznie bywa - ale czesto
    pokonanie lagodnego zakretu niemal nie wymaga uzycia sily.

    A jak juz i tak musisz kierownice trzymac (wole nie ufac autu, ze
    prosto pojedzie, mimo dziur, kamieni, podmuchow wiatru), to
    praktycznie zadnej roznicy nie ma czy skret czy prosto.

    J.






  • 65. Data: 2016-07-08 16:19:28
    Temat: Re: Falowa natura autostrad.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu.xyz napisał w wiadomości
    On Mon, 4 Jul 2016 15:17:20 +0200, "J.F."
    >>Bo ta norma aby krzywic, to chyba od niedawna ?
    >Nie wiem od kiedy, ale czytałem o tym jakieś 15 lat temu w jakimś
    >pisemku pop-naukowym. Chyba to był Focus.

    Nasze rozporzadzenie jest z 1999.

    Ale niemieckie autostrady to nierzadko Hitlera pamietaja - wtedy chyba
    jeszcze takiej normy nie bylo ?

    J.


  • 66. Data: 2016-07-09 16:47:36
    Temat: Re: Falowa natura autostrad.
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 14:08:57 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > s...@g...com wrote:
    >
    > > Coś ci szwankuje czytanie ze zrozumieniem. Gdzieś pisałem o męczeniu?
    >
    > skoro marudzisz, żę Ci to przeszkadza.
    >

    Nadinterpretujesz.

    > > Zresztą nie widzę nic niestosownego w dbaniu aby roboty mieć jak najmniej.
    > > Ty lubisz robić rzeczy niepotrzebne?
    >
    > pokaż mi choć jedną drogę gdzie jadąc prosto nie musisz ruszać
    > kierownicy.
    >

    Na tych prostych odcinkach między tymi zawijasami jakos nie muszę.

    > Słabo trollujesz
    >

    Postaram sie poprawić :)


  • 67. Data: 2016-07-09 17:00:39
    Temat: Re: Falowa natura autostrad.
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 8 lipca 2016 16:13:33 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    > W dniu czwartek, 7 lipca 2016 09:24:16 UTC+2 użytkownik RoMan
    > Mandziejewicz napisał:
    > > Hello Sczygiel,
    > >> Czym Ty jeździsz, że musisz kierownicę popychać i ciągnąć? Jak
    > >> sobie
    > >> radzisz przy bocznym wietrze? Najmujesz parobka do ciągnięcia i
    > >> popychania kierownicy? A na normalnych zakrętach zatrzymujesz ruch
    > >> i
    > >> montujesz obrotnicę?
    > >
    > >Majster, co innego trzymać ją w miejscu i jechac prosto a co innego
    > >musieć ciągle napinać ją to w jedną to w drugą stronę.
    > >Na gierkówce tego problemu nie ma. Jest zakręt, pokonuje się go
    > >chwilę i dalej jedzie prosto. Na odcinku lódź-toruń prostych odcinkó
    > >jest jak na lekarstwo.
    >
    > >Moje auto może nawet 2-3km jechac prosto i dalej trzymać się na
    > >jednym pasie autostrady. Wtedy wystarczy trzymac kierownicę.
    > >Podczas jazdy na tych łukach trzeba ciągle kierownicę lekko skręcać.
    >
    > Skrecic, a potem skrecona trzymac, na jedno wychodzi :-)
    >
    Gdyby było tak bezboleśnie to bym sie nawet nie odzywał :)


    > No chyba, ze droga dobrze wyprofilowana, zakrety plynne i promien
    > ciagle sie zmienia, wtedy trzeba stale pracowac ... jednym palcem :-)
    > Choc bezpieczniej dwoma :-)
    >

    Feler taki ze w tej mojej foce jednak trzeba nieco ciągnąc tę kierownicę i jednak z
    siłą która po podróży w ciagu tych 1,5-2h jednak daje się odczuć.
    Nie jest to kłopot na miare kontuzji. To raczej upierdliwość.


    > >Ale wiesz co? Pogrzebię sobie w ustawieniach bo mam tam trzy tryby.
    > >Może w tym co mam ustawiony jest tak że nawet przy małym skręcie
    > >układ silniej próbuje wrócić do pozycji neutralnej.
    >
    > No coz, w mniej skomplikowanych autach roznie bywa - ale czesto
    > pokonanie lagodnego zakretu niemal nie wymaga uzycia sily.
    >

    Niestety, miałem ustawienie sport. Po przestawieniu na komfort albo standard niewiele
    sie zmienia albo wręcz nic w tym zakresie.



  • 68. Data: 2016-07-10 18:45:50
    Temat: Re: Falowa natura autostrad.
    Od: masti <g...@t...hell>

    s...@g...com wrote:


    > Na tych prostych odcinkach między tymi zawijasami jakos nie muszę.

    tylko tak ci się wydaje. Puść kierownicę. zobaczymy gdzie wylądujesz :)

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

strony : 1 ... 6 . [ 7 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: