  • 11. Data: 2010-10-20 04:26:31
    Temat: Re: Fale elektromagnetyczne szkodliwe. Uzależniają jak marihuana
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    Poziom ignorancji sięgnął serialu "M jak Miłość", który nota bene, jest
    transmitowany falami elektromagnetycznymi. Fale elektromagnetyczne
    przypominają historię azbestu. Jak silne oddziaływanie mają fale
    elektromagnetyczne udowadniają znamienne badania japońskie, gdzie pod wpływem
    fali elektromagnetycznej, oczywiście jest to inna częstotliwość i moc, ale też
    i odległość, podejmuje się prawie udaną przemianę zwykłego grafitu z ołówka w
    diament. Coś co jest czarne, staje się przeźroczyste. No i najprawdopodobniej
    zwykły mózg przemienia się w żelatynę. Badania nad elektromagnetycznym
    przekazem podprogowym, jeśli są, to są z pewnością utajnione. I wykorzystywane
    do celów wojskowo-korporacyjnych.

    Inne badania skonstruowane żywe radio z tzw. nanorurki pokazują, że
    zdecydowanie większa od atomu białka czy pojedynczego elektronu, których jest
    miliardy miliardów w mózgu - nanorurka drga w rytm pola elektromagnetycznego.
    I staje się radiem. I to jest chyba najważniejsze: "In the nanoradio, the
    nanotube, as the antenna, detects radio waves mechanically by vibrating at
    radio frequencies."

    Single nanotube makes world's smallest radio
    http://berkeley.edu/news/media/releases/2007/10/31_N
    anoRadio.shtml

    I w bardziej strawnej formie: "Radio z jednej nanorurki"
    http://di.com.pl/news/18082,0,Radio_z_jednej_nanorur
    ki.html

    "Najmniejsze na świecie radio składa się z jednej nanorurki o wielkości
    dziesięciotysięcznej części średnicy ludzkiego włosa. Ta rurka pełni
    jednocześnie rolę anteny, filtra regulacji, wzmacniacza oraz demodulatora. "

    Nanorurka jest z węgla. A w skład budowy ludzkiego mózgu wchodzą głównie
    atomy. Wychodzi na to, że najczulszy organ człowieka mózg jest poddawany
    działaniem fal elektromagnetyczny i stał się jednocześnie się anteną, filtrem,
    wzmacniaczem i demodulatorem. Tylko pytanie gdzie jest słuchawka? Też w mózgu.

  • 12. Data: 2010-10-20 04:31:46
    Od: "Mn Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    > okazuje sie, ze najwiecej zarabia twoj diler na twoim uzaleznieniu od
    > heroiny.

    Wpływy z reklam, 2,85 mld złotych dla samej telewizji TVN w 2009 , są
    porównywalne z wypływami rynku narkotykowego.

  • 13. Data: 2010-10-20 09:44:06
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-20 06:26, Marcin Rolicki pisze:

    [ciach]
> [...]
    > wzmacniaczem i demodulatorem. Tylko pytanie gdzie jest słuchawka? Też w mózgu.

    Wpływ pola elektromagnetycznego na mózg jest znany od dawna.
    Ale wątpliwe by ktoś potrafił w ten sposób sterować mózgiem.
    Badania z którymi ja się zapoznawałem kilka lat temu dowodziły
    że mózg poddany wpływowi pola magnetycznego zaczyna szwankować
    badany widzi halucynacje itp. Jednak nie stawierdzono żadnych
    zależności tychże od rodzaju, spinu czy częstotliwości pola.
    Baaa ... wykazano że objawy zawsze są przypadkowe.

    Tomy M.

  • 14. Data: 2010-10-20 15:27:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Rolicki wrote:
    > Poziom ignorancji sięgnął serialu "M jak Miłość", który nota bene,
    > jest transmitowany falami elektromagnetycznymi.

    to jest jedyna prawda w tym poście. Szczegolnie jesli idzie o jego autora
    :)

  • 15. Data: 2010-10-21 12:28:22
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    > to jest jedyna prawda w tym poście. Szczegolnie jesli idzie o jego autora
    > :)

    Nie przecz faktom. Zobacz drgania nanorurki pod mikroskopem elektronowym.
    Nanorurka jest rzędu wielkości jednej milionowej milimetra i dziesięć tysięcy
    razy cieńsza od ludzkiego włosa.

    Link do film z pracy nanoradia spod mikroskopu elektronowego:
    http://www.technologyreview.com/player/08/03/video_T
    R10zettl.aspx?autoplay=true

    Należy wiąć pod uwagę bezsprzeczny fakt - ludzki mózg jest zbudowany jak
    nanorurka z atomów węgla. Ja nie chciałbym, żeby nadawanie przez TVP, stacje
    Polsat Solorza fale elektromagnetyczne cokolwiek zmieniały, wywoływały drgania
    w moim mózgu.

  • 16. Data: 2010-10-21 13:08:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Rolicki wrote:

> [...]
    > TVP, stacje Polsat Solorza fale elektromagnetyczne cokolwiek
    > zmieniały, wywoływały drgania w moim mózgu.

    Zawińs sobie głowę folia al;uminiowa i masz problem z głowy.

  • 17. Data: 2010-10-21 21:54:40
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    > Zawiń sobie głowę folia aluminiowa i masz problem z głowy.

    Żadna prywatna działalność nie może ograniczać swobody przebywania w swoim domu.

    Na stronie przedstawiono zdjęcia wpływu 15 minutowego korzystania z telefonu
    komórkowego na temperaturę mózgu oraz głębokość obszaru penetracji
    promieniowania. (Drugie zdjęcie.)

    EMF Protection
    http://energeticallybalanced.com/EMF_Protection.html

  • 18. Data: 2010-10-21 22:29:40
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > badany widzi halucynacje itp. Jednak nie stawierdzono żadnych
    > zależności tychże od rodzaju, spinu czy częstotliwości pola.

    Fakty naukowe są faktami naukowymi. Nikt nie może im zaprzeczyć. Po odkryciu w
    1962 tzw. efektu Fraya zaczęto pracować nad modulowanym sterowaniem mózgiem
    falami elektromagnetycznymi. Fray w Psychologi Stosowanej już w 1962 opisał
    odbieranie przez ludzi szumów i stuków w głowie wywołanych falami
    elektromagnetycznymi w zakresie mikrofalowym.

    WIKPEDIA: Mikrofalowy efekt słuchowy
    http://en.wikipedia.org/wiki/Frey_effect

  • 19. Data: 2010-10-23 08:41:52
    Od: "jacek wilczek" <j...@s...wilczek.biz>

    > Na stronie przedstawiono zdjęcia wpływu 15 minutowego korzystania z
    > telefonu
    > komórkowego na temperaturę mózgu oraz głębokość obszaru penetracji
    > promieniowania. (Drugie zdjęcie.)

    tak i nie wiem czy czytałeś ale naukowcy udowodnili że niznaczne poniesienie
    temperatury mózgu (jak wyżej) spowodowało sprwniejsze działanie tego
    organu - brak oczywiście badań dotyczących długofalowej stymulacji mózgu

    --
    Jacek

    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54
    Konstytucji RP

  • 20. Data: 2010-10-23 23:37:22
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    > tak i nie wiem czy czytałeś ale naukowcy udowodnili że niznaczne poniesienie
    > temperatury mózgu (jak wyżej) spowodowało sprwniejsze działanie tego
    > organu - brak oczywiście badań dotyczących długofalowej stymulacji mózgu

    Wskazany jest link do badań. Na pewno każdy chciałby się zapoznać z tymi
    rewelacjami. Podobnie jak środki chemiczne podnoszące sprawność mózgu jak
    amfetamina w efekcie przeciążenia mózgu prowadzą ostatecznie po pewnym czasie
    do destrukcji mózgu. Czy narkotyki. Wszyscy natomiast wiedzą o odwrotnym
    efekcie używania telefonu komórkowego. Jak te badania z PCWorlda:

    "Częste używanie telefonu komórkowego może spowalniać funkcjonownie mózgu"
    Frequent Cell Phone Use May Slow Brain Function
    http://www.pcworld.com/article/137318/frequent_cell_
    phone_use_may_slow_brain_function.html