eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[OT i wulgarne] Nie bądźmy obojetni na kur..twoRe: [Fakty] Nie bądźmy obojetni na kur..two
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "klf" <k...@U...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Fakty] Nie bądźmy obojetni na kur..two
    Date: Mon, 10 May 2010 20:14:05 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 34
    Message-ID: <hs9ifa$56l$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <op.vcgycprj13q3bq@piotr-asus> <op.vcgze6oz13q3bq@piotr-asus>
    NNTP-Posting-Host: chello089076065206.chello.pl
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1273515306 5333 89.76.65.206 (10 May 2010 18:15:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 May 2010 18:15:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:993311
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr M" ciach:

    >Jakiej jestem świadkiem rozmowy? Centralnego wykorzystanie >niewiedzy
    >klienta do tego, aby jak najwięcej wyciągnąć i dołożyć sobie (handlowcowi)
    >do targetu.

    Ileż to razy dziwiło mnie, że osoby starsze zamiast wziąć ze sobą syna lub
    córkę aby doradzili i w ich imieniu dopytali, przychodzą same do salonu,
    czasem nie biorąc nawet ze sobą okularów aby dokładnie zapoznać się z umową.
    Dzień później natomiast znajduje się syn lub córka i z pretensjami
    przychodzą, że ktoś babcię oczarował i byle co wcisnął.

    Ale od strony handlowca: nikt sprzedawcy nie płaci za pierdzenie w stołek i
    również on coś musi mieć z tej rozmowy handlowej. Chamstwem jest natomiast
    jeśli ktoś chce mniejszy abonament a konsultanci wciskają dla własnej
    korzyści wyższy.

    >Mało tego. Jestem w kontaktem wzrokowym z jednym z tych handlowców. Jaka
    >jest komunikacja wzrokowa między nami? >Uśmieszek do mnie i stawianie się
    >handlowca ponad tym obsługiwanym klientem.

    A co miał zrobić nawiązał kontakt wzrokowy i powinien tak zrobić. A co
    wolałbyś aby Cię zabił wzrokiem ;)


    >Czy to pogarda? Nie wiem.

    Heh, klienci identycznie gardzą handlowcami, przykład ten Twój post ;)


    KLF


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: