eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
    Date: Tue, 06 Apr 2010 09:57:03 +0200

    Pszemol pisze:
    > No ale nie rozumiem problemu.. prosty mikser kupisz dziś za 20zł.
    > Dawniej kosztowałby w przeliczeniu pewnie 200zł... efekty są.
    > Stajemy się świadomie użytkownikami jednorazowych produktów.
    > Czemu? Bo chcemy aby mikser kosztował 20 z nie 200zł. A co
    > za tym idzie musi być zrobiony z gorszych, mniej trwałych materiałów
    > i nie może nadawać się do naprawy bo plastikowe nity lub spawane
    > ultradźwiękami (nierozbieralne) obudowy kosztują mniej niż śruby...

    Ale ja chcę miksera za 200zł, bo nie kręci mnie jeżdżenie po marketach
    za mikserem co pół roku. Może większość wciąż jeszcze przeżywa ekstazę,
    gdy wyciąga coś nowego z pudełka, ale mnie już dawno przeszło.
    Dlaczego nie ma sprzętu droższego dziesięciokrotnie, za to z gwarancją
    np. pięcioletnią? Gwarancją rzeczywistą, dodajmy. Czy już naprawdę nie
    ma rynku na trwałe produkty? Niech sobie będzie elitarny ów rynek, byle był.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl