  • 11. Data: 2010-11-12 22:18:54
    Temat: Re: Fajny tescik
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-11-12 22:13, Sergiusz Rozanski pisze:

    > No to w tym odpowiednim czasie (domniemam że warunki oświetleniowe) to
    > lusterko z kitem na zielonym w ręku małpy zrobi 1:1 2mpx którym się
    > ogolisz :D

    No ale czasem broda jest fajna :)

    --
    pozdrawia Adam
    /gdyby ze wszystkich ziemian zrobić jeden organizm powstałaby wielka menda/

  • 12. Data: 2010-11-14 22:20:58
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

> [...]
    sp

    > Szokujące trochę. Zwłaszcza jak się ustawi w pozostałych okienkach canona
    > 1000, s90 (żeby nie zapomnieć, że nie gęstość pikseli robi kłopoty) i olka
    > epl1... Zalecam rzucić okiem w pióra po prawej.
    > Najgorsze, że raw nie otwiera tajemnic, bo tym razem ich nie ma.

    Interesujące jest również porównanie obrazów kresek oznaczających godziny na
    zegarku po prawej...

    --
    Lol

  • 13. Data: 2010-11-15 07:13:49
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Interesujące jest również porównanie obrazów kresek oznaczających godziny
    > na zegarku po prawej...
    >

    > --
    > Lol

    60D (lub algorytm wołania RAW dla 60D) sam tworzy rzeczywistość szczegółów -
    nawet w RAW ;) Warto zobaczyć banknot na zdjęciu (klips na uchu i okolice).
    No niech ktoś powie, że nie ma ingerencji w RAW...

    --
    Lol

  • 14. Data: 2010-11-15 10:07:24
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > 60D (lub algorytm wołania RAW dla 60D) sam tworzy rzeczywistość szczegółów -
    > nawet w RAW ;) Warto zobaczyć banknot na zdjęciu (klips na uchu i okolice).
    > No niech ktoś powie, że nie ma ingerencji w RAW...

    To chyba nie klips w uchu, tylko jakaś szpilka, której przymocowano
    banknot do podłoża. Zwróć uwagę, wygląda nieco różnie na samplach z
    różnych aparatów. Co jeszcze raz potwierdza tezę, ze instalacja jest co
    pewien czas rozmontowywana i składana ponownie. Popatrz także na zegarek
    na samplu z 50D i innych aparatów (lewy dolny róg tarczy) - raczej
    wywołarka RAW-ów nie potrawi dokonać czegoś takiego ;)

    Piotr

  • 15. Data: 2010-11-15 10:26:31
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na samplu z 50D i innych aparatów (lewy dolny róg tarczy) - raczej
    > wywołarka RAW-ów nie potrawi dokonać czegoś takiego ;)

    Obejrzałem to prze lupę (co ewidentnie trąci paranoją ;) ) - ze szpilką
    chyba masz rację. Dodatkowo najwyraźniej nitki makatki zachodzące na banknot
    są inaczej ułożone. Na zegarku jakiś włos... To wskazuje, że instalacja jest
    rozkładana i trzeba brać na to poprawkę.
    Niemniej jest jedna tajemnicza rzecz, którą trudniej wyjaśnić innym
    montażem - kreski godzinowe zegarka. Na zdjęciach z niektórych aparatów mają
    ciemne wnętrze, na zdjęciach z 60D są jednolicie jasne. To raczej nie skutek
    małej rozdzielczości matrycy, tylko obróbki lub innego... oświetlenie i/lub
    ustawienia aparatu. Jeśli są różnice w oświetleniu lub ustawieniu, to szkoda
    zanadto zawracać sobie głowę takim porównaniem. Ja w każdym razie schowałem
    lupę ;)

    --
    Lol

  • 16. Data: 2010-11-15 10:41:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał
> [...]
    > okienkach canona 1000, s90 (żeby nie zapomnieć, że nie gęstość
    > pikseli robi kłopoty) i olka epl1... Zalecam rzucić okiem w pióra

    Zadziwiajaco dobrze wypadl Panasonic FZ38.
    Obiektyw ma chyba nawet ostrzejszy od tego Canona.
    Ale - spojrzcie na szara ramke tej kolorowej karty, moze byc w
    poblizu pior - strasznie mu szumi matryca ?

    J.

  • 17. Data: 2010-11-15 10:49:18
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Obejrzałem to prze lupę (co ewidentnie trąci paranoją ;) ) - ze szpilką
    > chyba masz rację. Dodatkowo najwyraźniej nitki makatki zachodzące na banknot
    > są inaczej ułożone. Na zegarku jakiś włos...

    Obstawiam pękniętą szybkę - miałem kiedyś coś podobnego.

> [...]
    > małej rozdzielczości matrycy, tylko obróbki lub innego... oświetlenie i/lub

    Dla mnie te kreski to właśnie największa zagadka. Podejrzewam, że są
    metalowe z wgłębieniem pośrodku, w którym coś odbija się abo nie. W
    obróbkę nie bardzo chce się wierzyć - za duże elementy.

    Piotr