  • 1. Data: 2010-11-10 19:02:04
    Temat: giełda foto w Katowicach
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Czy jest jakaś giełda foto w Katowicach?

  • 2. Data: 2010-11-11 08:21:21
    Temat: Re: giełda foto w Katowicach
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakaś giełda foto w Katowicach?

    Gielda w Katowicach juz w erze splesnialego analoga
    przypominala klub emerytowanych hodowcow kanarkow ;)
    Jesli jeszcze istnieje nie sadze zeby bylo cos lepiej :)

    W zasadzie jedynym sensownym powodem wybrania sie bylo
    spotkanie ze znajomymi z grupy na kawie w kawiarni obok.

    J.

  • 3. Data: 2010-11-11 12:07:02
    Od: pysson <p...@g...pl>

    W dniu 2010-11-11 08:21, Jakub Jewuła pisze:
    > Gielda w Katowicach juz w erze splesnialego analoga
    > przypominala klub emerytowanych hodowcow kanarkow ;)
    > Jesli jeszcze istnieje nie sadze zeby bylo cos lepiej :)

    Porównanie o tyle nie trafione, ze w tamtych czasach hodowcy kanarków
    działali dość prężnie.
    Ale co do meritum masz racje. :)

    Pzdrawiam
    pss

  • 4. Data: 2010-11-12 07:06:41
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2010-11-11 09:21, Jakub Jewuła pisze:

    > W zasadzie jedynym sensownym powodem wybrania sie bylo
    > spotkanie ze znajomymi z grupy na kawie w kawiarni obok.

    Kryształowa jest już podobno zamknięta.

    --
    bans

  • 5. Data: 2010-11-12 07:31:35
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Kryształowa jest już podobno zamknięta.

    No to gielda napewno upadnie - odpadl ostatni
    powod do wizyty ;-)

  • 6. Data: 2010-11-12 07:55:19
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2010-11-12 08:31, Jakub Jewuła pisze:

    > No to gielda napewno upadnie - odpadl ostatni
    > powod do wizyty ;-)

    Od kilku lat tam nie byłem,w sumie szkoda :)

    --
    bans

  • 7. Data: 2010-11-12 09:42:30
    Od: " Jan Świerkot" <j...@g...pl>

    bans <g...@o...pl> napisał(a):

    > Od kilku lat tam nie byłem,w sumie szkoda :)

    Ostatni raz w Kryształowej byłem ok. 3 lata temu. Była generalnie taka, jaką
    ją pamiętam z okolic 1980-90 :) Teraz starannie centrum Katowic omijam. Jeśli
    przypadkiem zawędruję, to z ciekawości zerknę czy Kryształ jeszcze błyska.

  • 8. Data: 2010-11-12 09:48:56
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2010-11-12 10:42, Jan Świerkot pisze:

> [...]
    > przypadkiem zawędruję, to z ciekawości zerknę czy Kryształ jeszcze błyska.

    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,8286674,T
    o_juz_koniec__Wlasciciele_Krysztalowej_oddali_klucze
    .html

    --
    bans

  • 9. Data: 2010-11-12 12:21:25
    Od: " Jan Świerkot" <j...@g...pl>

    bans <g...@o...pl> napisał(a):

    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,8286674,T
    o_juz_koniec__Wlasciciele_K
    > rysztalowej_oddali_klucze.html

    A to się nie udam do centrum :) Dzięki.

  • 10. Data: 2010-11-12 14:59:07
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > Czy jest jakaś giełda foto w Katowicach?

    Galeria ZPAF przeniosla sie pod nowy adres ale o ile wiem w tym nowym
    miejscu gielda sie juz nie odrodzila.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl