  • 11. Data: 2024-10-08 23:55:14
    Temat: Re: Fajny pomysł na monitor z klawiaturą
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.10.2024 o 16:51, Marek pisze:
    > No powiem, że pomysł mnie zaskoczył:
    >
    > https://youtu.be/YM5nKvIH2vw?t=1m10s

    Widziałeś kiedyś "NUC" i możliwość zamontowania tego na tylnej części
    monitora?
    Robię to od kilku lat :) Zajebista opcja w biurach. Można w końcu
    wyprostować nogi pod biurkiem a UPS działa lepiej :)

    --
    Pixel(R)??

  • 12. Data: 2024-10-09 00:22:03
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 8.10.2024 o 22:12, Mirek pisze:

    > Gdzie tam masz środek? Na wierzchu musisz.
    > Natomiast mi i owszem coś takiego by się przydało do serwerów,
    > rejestratorów, przy czym musiało by być ze wszelkimi złączami: VGA,
    > hdmi. DVI, USB, Ps2 itp. i do tego kable i przejściówki, czyli i tak
    > wychodzi walizka.

    Gdyby te urządzenia miały jakiś jeden interfejs komunikacyjny
    pozwalający podłączyć je do takiej 'stacji' np taki USB-C, którym
    podłącza się stacje dokujące i coś bezprzewodowego to by się dało tego
    wygodnie używać w takich i tylko takich zastosowaniach.

    > Ostatnio właśnie podnosiłem rejestrator American Dynamics, bo utknął na
    > biosie. Musiałem organizować monitor z DVI, co zajęło o wiele dłużej niż
    > usunięcie usterki.

    Namnożyło się interfejsów. Ciężko temu podołać.

  • 13. Data: 2024-10-09 00:32:51
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.10.2024 o 23:17, sundayman pisze:
    > was też irytuje sposób mówienia tego gościa ?

    Niekoniecznie. OK, piszczy jakby go ktoś ściskał za jaja :)
    https://imgur.com/MLJofPF

    Można go mutnąć i włączyć napisy w PL :) Sądzę że nie umiesz.
    Wyżej obrazek :)

    --
    Pixel(R)??

  • 14. Data: 2024-10-09 07:28:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Oct 2024 22:12:07 +0200, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > Gdzie tam masz środek? Na wierzchu musisz.

    No domyślam się, że pod klawiaturą w tej obudowie jest pusta
    przestrzeń właśnie do umieszczenia czegokolwiek. To się rozumie samo
    przez się. Jeśli tak nie jest to jest to kolejny przykład na fajny
    pomysł ale niestety spieprzony w realizacji.jak u chińczyka, który
    właśnie sam coś wymyśli a nie powie mu się jak ma coś być zrobione.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2024-10-09 07:29:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Oct 2024 22:13:40 +0200, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    > Nie ma sensu budować słabego laptopa jak są porządne.

    Nie o to chodzi w tej zabawie.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2024-10-09 07:35:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Oct 2024 22:32:26 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > jak na komputer, który zabiera się ze sobą w podróże słaboprądowe.

    Mi nie chodziło o to, by szukać jakieś alternatywy dla laptopa
    użytkowego tylko wykorzystując tą obudowę. A o "housing" dla
    prototypów i innych nietypowych urządzeń, do których można podłączyć
    klawiaturę i ekran bez pajęczarstwa.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2024-10-09 07:37:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Oct 2024 23:17:02 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > was też irytuje sposób mówienia tego gościa ?

    Owszem, zresztą on nawet chyba w tym filmie (puszczając jakieś swoje
    inne video) sam się przyznaje, że drażni go własny głos

    --
    Marek

  • 18. Data: 2024-10-09 07:41:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Oct 2024 00:32:51 +0200, Pixel(R)??<m...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Można go mutnąć i włączyć napisy w PL :)

    Nie każdy ma dostępne napisy w PL, ja np. mam tylko angielskie
    (wygenerowane automatycznie).

    --
    Marek

  • 19. Data: 2024-10-09 07:46:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Oct 2024 23:55:14 +0200, Pixel(R)??<m...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Widziałeś kiedyś "NUC" i możliwość zamontowania tego na tylnej
    > części

    Chodzi Ci o mini PC zasilane z 12V? Tak, z 15 lat temu robiłem takie
    wynalazki, z tym że ja wkładałem do obudowy aku żelowe z układem
    miniUTXUPS. Do dziś jeden taki robi mi za router.
    Ale w tej obudowie z 2 posta nie chodzi zabawę z tworzeniem
    kolejnego PC.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2024-10-09 12:21:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

> [...]
    > użytkowego tylko wykorzystując tą obudowę. A o "housing" dla
    > prototypów i innych nietypowych urządzeń, do których można podłączyć

    Słabo widzę mozliwość stworzenia takiej prototypowej obudowy, do której
    bez druciarstwa da się włożyć dowolny jednopłytkowy komputer. Na tym
    przykładznie też to widać.

    Ja wcale nie szukałem "alternatywy dla laptopa użytkowego", produkty
    pine64 znałem wcześniej. W laptopie siedzi właśnie taki standardowy
    moduł, który ma wiele zastosowań. A w tej konfiguracji wygodnie się
    prototypuje. To, że przy okazji wyszedł laptop wyjazdowy, jest rzeczą
    uboczną. Ale też fajną.

    --
    Jarek