    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Fajny pomysł na monitor z klawiaturą
    Date: Wed, 9 Oct 2024 12:21:30 +0200

    Pan Marek napisał:

    > Mi nie chodziło o to, by szukać jakieś alternatywy dla laptopa
    > użytkowego tylko wykorzystując tą obudowę. A o "housing" dla
    > prototypów i innych nietypowych urządzeń, do których można podłączyć
    > klawiaturę i ekran bez pajęczarstwa.

    Słabo widzę mozliwość stworzenia takiej prototypowej obudowy, do której
    bez druciarstwa da się włożyć dowolny jednopłytkowy komputer. Na tym
    przykładznie też to widać.

    Ja wcale nie szukałem "alternatywy dla laptopa użytkowego", produkty
    pine64 znałem wcześniej. W laptopie siedzi właśnie taki standardowy
    moduł, który ma wiele zastosowań. A w tej konfiguracji wygodnie się
    prototypuje. To, że przy okazji wyszedł laptop wyjazdowy, jest rzeczą
    uboczną. Ale też fajną.

    --
    Jarek