  • 21. Data: 2024-10-09 15:59:06
    Temat: Re: Fajny pomysł na monitor z klawiaturą
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Oct 2024 12:21:30 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Słabo widzę mozliwość stworzenia takiej prototypowej obudowy, do
    > której
    > bez druciarstwa da się włożyć dowolny jednopłytkowy komputer. Na tym
    > przykładznie też to widać.

    Ale kto mówi, że ma być bez druciarstwa?
    Ważne żeby tylko było miejsce na upychanie tego co potrzebne.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2024-10-09 16:17:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Ale kto mówi, że ma być bez druciarstwa?
    > Ważne żeby tylko było miejsce na upychanie tego co potrzebne.

    Ja mówię. Porządny producent dał porządne wsparcie dla chętnych
    do wykorzystania *jego* głównego produktu w nowych projektach.
    Uważam to za *fajny pomysł*. Fajny dla producenta, bo ma przewagę
    nad konkurencją, fajny dla kilenta, bo fajny. Fajniejszy od
    druciarstwa i upychania byle czego kolanem w nonejmowej obudowie.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2024-10-09 16:47:08
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 9.10.2024 o 07:29, Marek pisze:

    > Nie o to chodzi w tej zabawie.

    A o co? O zrobienie słabego i co dalej?

  • 24. Data: 2024-10-09 16:53:39
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 9.10.2024 o 07:35, Marek pisze:

    > Mi nie chodziło o to, by szukać jakieś alternatywy dla laptopa
    > użytkowego tylko wykorzystując tą obudowę. A o "housing" dla prototypów
    > i innych nietypowych urządzeń, do których można podłączyć klawiaturę i
    > ekran bez pajęczarstwa.

    Po co to ma mieć cechę mobilności?

  • 25. Data: 2024-10-09 17:18:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Oct 2024 16:53:39 +0200, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    > Po co to ma mieć cechę mobilności?

    Wielokrotnie przenosiłem różne wynalazki na drutach, w takiej zgranej
    obudowie byłoby to przyjemniejsze. Ja rozumiemy, że nie widzisz
    zastosowania. Ja widzę dla siebie.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2024-10-09 17:19:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Oct 2024 16:47:08 +0200, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    > A o co? O zrobienie słabego i co dalej?

    Żeby mieć to w takiej zaskakującej obudowie. Mnie to kręci.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2024-10-09 19:03:27
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 9.10.2024 o 17:18, Marek pisze:

    > Wielokrotnie przenosiłem różne wynalazki na drutach, w takiej zgranej
    > obudowie byłoby to przyjemniejsze. Ja rozumiemy, że nie widzisz
    > zastosowania. Ja widzę dla siebie.

    Moim zdaniem, te małe urządzenia nie potrzebują stałego ekranu to po co
    mam je z nim wiązać. Mobilny terminal do takich urządzeń już jakiś sens
    miałby gdyby się do tych urządzeń nie musiał ograniczać a np robił za
    zdalny dostęp do dowolnych systemów, miał WiFi itp

  • 28. Data: 2024-10-09 19:27:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 9.10.2024 o 17:19, Marek pisze:

    > Żeby mieć to w takiej zaskakującej obudowie. Mnie to kręci.

    Co powiesz na ESP8266 z LoRa w płetwie rekina na dachu samochodu?

  • 29. Data: 2024-10-09 20:49:14
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-10-08 09:51, Marek wrote:
    > No powiem, że pomysł mnie zaskoczył:
    >
    > https://youtu.be/YM5nKvIH2vw?t=1m10s

    Ja to juz widzialem jakis czas temu.
    Nie przyjelo sie. I nie przyjmie sie.

    To co widzialem to chyba nawet mialo miejsce na malinowaty komputerek.

    Idea ok, ale jednak w praktyce niezbyt uzyteczne.

    Tak jak NC-ty kiedys.

    --
    Lukasz

  • 30. Data: 2024-10-09 21:28:59
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.10.2024 o 07:41, Marek pisze:

    > Nie każdy ma dostępne napisy w PL, ja np. mam tylko angielskie
    > (wygenerowane automatycznie).

    Niby dlaczego nie masz napisów w PL?
    To się konfiguruje.
    --