  • Data: 2015-05-09 22:46:15
    Temat: Re: Fajny patent na stacjonarny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

    > Ale kiedy? Taki Telos ZAS-2 z lat 70. miał już złącze DIN. Można
    > było podłączyć co najmniej magnetofon, a niewykluczone że ono było
    > dwukierunkowe.

    No bo miał, więc było wolno. Jak ktoś nie miał takiego sprzęta, to
    mógł sobie nagrywać najwyżej przez cewkę zbliżoną do transformatora
    w telefonie. W Polsce trzeba było sobie samemu nawinąć taką na szlulkę
    od nici, a na Zachodzie można było kupić w sklepie. Miałem taką na
    przyssawkę. Gdzieś na przełomie lat 60 i 70 każdy abonent PPTiT musiał
    odkupić od nich aparat telefoniczny, który mu kiedyś wcześniej dali
    do domu. Kasę dopisywali do jednego z rachunków.

    --
    Jarek