eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaFajny patent na stacjonarnyRe: Fajny patent na stacjonarny
  • Data: 2015-05-11 21:38:55
    Temat: Re: Fajny patent na stacjonarny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan Jacek Skórzewski napisał:

    >> Rozumiem troskę o klienta, ale wciąż uważam, że to głupie -- bo przecież
    >> można dać dostęp do konta nie nie tylko na jeden sposób. Priorytetowane
    >> połączenie z prywatnej podsieci nie wyklucza możliwości logowania się
    >> z internetu.
    >
    > Ależ to ani trochę nie jest przejaw troski o klienta, tylko zapewnienie
    > sobie dupochronu - żeby klient nic nie napsuł, a potem nie zawracał
    > głowy kolejnym liniom wsparcia technicznego.
    > Pół biedy, kiedy klient jest świadomy technicznych cech rozwiązania,
    > za które płaci. Niestety takich przypadków jest znacząca mniejszość.
    > A jak klient jest świadomy, to weźmie sobie haloneta za 1 PLN na rok
    > i bedzie z niego zadowolony.

    Jak zwał, tak zwał. Niech będzie, że troska polega na tym, że klient ma
    mieć tak, że nie może się na nic skarżyć. Tyle że to za mało -- dlatego
    odchodzą. Telefonia komórkowa co chwilę daje coś nowego -- i to przyciąga.
    Pomiędzy jedną i drugą telefonią powstaje próżnia. Operatorzy VoIP mają
    jeszcze szanse na zaistnienie na rynku -- o ile operatorzy komórkowi nie
    zarżną ich cenami (w jej chwili konkurencja jest już tylko w usługach
    transgranicznych). Telefonia stacjonarna i jej voipowe zastępniki, to już
    całkiem martwy obszar.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 13.05.15 19:55 WAM

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: