  • Data: 2015-05-10 07:05:37
    Temat: Re: Fajny patent na stacjonarny
    Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

    Ja rozumiem, po co taki "lifter" i co więcej, kiedyś prawie kupiłem (innej firmy,
    tyle że drogie to to).
    Lifter stosuje się przy zestawach nagłownych i innych urządzeniach wpinanych pomiędzy
    bazę telefonu, a słuchawkę, inaczej centrala
    by nie wiedziała, że nastąpiło zestawienie połączenia (i później zakończenie
    rozmowy).
    Takie wpięcie i lifter można stosować do dowolnych telefonów (no niestety okazuje
    się, że nie dowolnych, bo pojawia się kwestia
    kształtu słuchawki, wyprofilowania widełek itp.), czy to analogowych, czy to
    cyfrowych, czy to internetowych - gdyż przy takim
    rozwiązaniu w ogóle nie wpinamy się w linię.
    Oczywiście potrzeba zastosowania liftera wynika wtedy, gdy odbierający rozmowę jest
    daleko od aparatu (kilka - kilkanaście metrów)
    czyli ma zestaw bezprzewodowy.
    Pojawiły się tez zestawy nagłowne z klawiaturą (lub osobne klawiatury), którą można
    zdalnie wybierać numery.
    Sama "bezprzewodowość" realizowana jest w różny sposób, czy to jako wi-fi, czy jako
    bluetooth, czy jako DECT.

    -----
    > Przerost formy nad treścią... chyba.
    > Używałem w pracy bardzo prostego telefonu IP Cisco/Linksys, miał gniazdko
    słuchawkowe i można było bez problemu odebrać rozmowę
    > przyciskiem na klawiaturze bez potrzeby podnoszenia mikrotelefonu.
    > Avaya też miała taką funkcję, doprawdy nie rozumiem więc, po co komu taki
    wihajster.
    > No chyba że ktoś z Szanownych Grupowiczów jest w stanie wyjaśnić.
    > Z drugiej jednak strony przypominam sobie człowieka, który na systemowym aparacie
    Siemensa używając zestawu nagłownego musiał