  • Data: 2015-05-09 20:39:56
    Temat: Re: Fajny patent na stacjonarny
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 maja 2015 18:10:24 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Dziś widziałem ten patent w akcji:
    > http://www.youtube.com/watch?v=bzw9GDmsof4
    >
    > Co to ludzie nie wymyślą.

    Przerost formy nad treścią... chyba. Używałem w pracy bardzo prostego telefonu IP
    Cisco/Linksys, miał gniazdko słuchawkowe i można było bez problemu odebrać rozmowę
    przyciskiem na klawiaturze bez potrzeby podnoszenia mikrotelefonu.
    Avaya też miała taką funkcję, doprawdy nie rozumiem więc, po co komu taki wihajster.

    No chyba że ktoś z Szanownych Grupowiczów jest w stanie wyjaśnić.

    Z drugiej jednak strony przypominam sobie człowieka, który na systemowym aparacie
    Siemensa używając zestawu nagłownego musiał podnieść mikrotelefon i odłożyć go na
    bok, aby podjąć rozmowę.

    Pozdr.,
    js