  • Data: 2010-01-05 23:25:31
    Temat: Re: FTP i bezpłatne serwery
    Od: "aadax" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zakładka order now i wszystko jasne
    zakładając konto uaktywnia się, póżniej zakłada się bazę my sql z nazwą i
    loginem i instalując wordpressa podaje się tu link do opisu pl
    http://wordpress-polska.org/ można też prosty cms bez bazy - łatwiej się
    włamać i powieśić komuś bzdety w ramach dowcipu. Koon też dobrze chodzi.
    Problem na dole str. z reklamami. Kiedyś na nim założyłem stronę - chciałem
    pchnąć aparat, tak to wygląda http://imagegallery.koon.pl/ łatwiejszy jest
    upload z panelu wordpressa. Skórę oczywiście można zmieniać. Mankament -
    jeśli chce się zawodowo wykorzystywać - reklamy np. z panienkami -
    dyskwalifikuje w przedbiegach. Pozdrawiam i życzę powodzenia. R.