  • Data: 2010-01-07 09:32:23
    Temat: Re: FTP i bezpłatne serwery
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hi2hru$ept$...@i...gazeta.pl

    >>> http://members.000webhost.com/login.php

    > Wszystko nie -- jak wejść po FTP?...
    > Może (na pewno?) jestem rozkojarzony, ale jednak
    > nie potrafię znaleźć danych do wejścia po FTP...

    > Setup in Progress.

    > Może ten progress jest powodem?

    > Account Status Active

    Jest tu jakiś błąd -- wisi do dzisiaj...

    eneuel.net16.net Setup in Progress.. Activate Account

    Ale mam już OK. Wszedłem. Dziękuję. http://eneuel.comyr.com/ i jest OK.
    Później założę kolejne -- nie można zakładać zbyt często. :)

    You can setup only 1 account in 24 hours. Please try again later.

    Trochę poeksperymentowałem przy okazji. :)
    (i nawet naraziłem ;) się usługodawcom)

    Dzięki!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'