  • Data: 2010-01-06 18:48:05
    Temat: Re: FTP i bezpłatne serwery
    Od: mofiki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sty, 18:32, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "MariuszB." hi0c2k$e...@i...gazeta.pl

    > Wszystko nie -- jak wej po FTP?...
    > Mo e (na pewno?) jestem rozkojarzony, ale jednak
    > nie potrafi znale danych do wej cia po FTP...
    Zdjęcia są moje, z AE-1Program, F90X, połowa z G1 contaxa. jedno z
    F70x, kilka nowych z cyfry. Zero photoshopa - nie uznaję przy
    fotografii. Jeśli chodzi o stworzenie i uruchomienie jakiegoś cms-a
    PHP wraz z bazą mySQL najlepiej poprosić informatyka. Z najprostszych
    są wordpressy, trudniejsza joomla - dla osoby początkującej strasznie
    upierdliwa przy tworzeniu nowego szablonu. Nie można się kropnąć.
    Popieram woordpresa - ma dużo wtyczek i bardzo prostą intuicyjną
    nawigację. Banner i wygląd można spersonalizować, zarządzać przez www
    - nie trzeba za każdym razem umieszczać przez ftepa zmodyfikowane
    strony i chyba najważniejsze - dosyć odporne na włamania obcych i
    błędy osoby zarządzającej. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego w Nowym
    Roku. Pozdrawiam R.