  • 61. Data: 2013-10-23 00:27:34
    Temat: Re: FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 23 października 2013 00:20:50 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >

    > tego czegoś za podludzi.

    > --
    >

    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >

    > mst <at> gazeta <.> pl
    >

    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >

    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    > od tego sa czytniki

    > to już się stało
    >

    > PS: popatrz sobie jak wygląda Twój post
    >

    > --
    >
    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    U mnie wygląda wzorcowo.

  • 62. Data: 2013-10-23 00:31:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 15:27:34 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > U mnie wygląda wzorcowo.

    to, że masz kopnięte wzorce to już Twój problem

  • 63. Data: 2013-10-23 00:35:12
    Od: k...@g...com

    Tak wygląda. masz jakieś pytania, to nie do mnie.

    od tego sa czytniki

  • 64. Data: 2013-10-23 00:47:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 15:35:12 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Tak wygląda. masz jakieś pytania, to nie do mnie.
    >
    > od tego sa czytniki

    > to już się stało
    >
    > PS: popatrz sobie jak wygląda Twój post

    właśnie widzę, że Twój nie ma ania wrotki ani stopki, ale przecież masz
    to w dupie.

  • 65. Data: 2013-10-23 01:28:19
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 23 października 2013 00:47:18 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie ma bo tego nie skopiowałem. To było kopiuj - wklej a nie z automatu jak to robi
    czytnik.

  • 66. Data: 2013-10-23 09:31:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 16:28:19 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nie ma bo tego nie skopiowałem. To było kopiuj - wklej a nie z automatu
    > jak to robi czytnik.

    nawet kopiować nie umiesz? można się byo spodziewać.

  • 67. Data: 2013-10-23 10:14:10
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-22 22:53, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 22:30:13 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > napisał:
    (...)

    > tu gadamy o guglu. Natomiast są tacy co potrafią z Googla pisać poprawnie.

    Przyznam się szczerze, że robiłem eksperymenty i to "potrafienie" to
    brzmi bardziej w kategoriach żartu. Tak do końca to nie wiadomo co z
    tego wyjdzie w świat.

    > A drób nie tylko, że nie chce to jeszcze uważa wszystkich nieuzywających
    > tego czegoś za podludzi.

    Ja nie używam i jakoś nie zauważyłem :) Lokalny folklor i tyle :P

  • 68. Data: 2013-10-23 13:05:10
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 23 października 2013 10:14:10 UTC+2 użytkownik Artur Maśląg napisał:

> [...]
    >
    > tego wyjdzie w świat.

    > Ja nie używam i jakoś nie zauważyłem :) Lokalny folklor i tyle :P

    Jak nie wiadomo? To co wychodzi odczyta czytnik google i parę innych czytników. Są
    takie co z założenia pierdolą wszystko co od nich wychodzi i co do nich przychodzi.
    Nie wszyscy zgłaszają awarię czytnika którego używam. Zgłaszają ją ciągle te same
    osoby i jest ich z 5. Jestem pewny że albo z głupoty albo dla sportu to robią. Jak
    mają problemy to niech albo mnie wsadzają do jakiegoś kfa albo niech spierdalają.

  • 69. Data: 2013-10-23 13:26:56
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-23 13:05, k...@g...com pisze:
    > W dniu środa, 23 października 2013 10:14:10 UTC+2 użytkownik Artur Maśląg napisał:
    (...)

    > Jak nie wiadomo?

    Ano nie wiadomo :) Choć przyznam, że najczęściej wiadomo - masakra :)

    > To co wychodzi odczyta czytnik google i parę innych czytników.

    Czytnik Google może i tak, ale większość (z tego co zauważyłem) ma z
    tym problem, ponieważ tenże czytnik robi kaszankę, która interpretowana
    zgodnie z regułami gry wygląda jak wygląda i nie to wina tych innych
    złych programów.

    > Są takie co z założenia pierdolą wszystko co od nich wychodzi i co do
    >nich przychodzi.

    Cóż, ja nie korzystam z tych "co z założenia pierdolą wszystko co od
    nich wychodzi i co do nich przychodzi", a wręcz przeciwnie - poprawnie
    interpretują to co wchodzi i poprawnie tworzą wiadomości wychodzące.

    > Nie wszyscy zgłaszają awarię czytnika którego używam.

    Nie wszyscy, ponieważ to niekoniecznie ma sens - czytnika nie zmienisz,
    a w tym co widzisz jest jakoś poklejone :)

    > Zgłaszają ją ciągle te same osoby i jest ich z 5. Jestem pewny że albo
    > z głupoty albo dla sportu to robią. Jak mają problemy to niech albo
    > mnie wsadzają do jakiegoś kfa albo niech spierdalają.

    Klasyka gatunku :)

  • 70. Data: 2013-10-23 18:02:02
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > owszem można. Sranie na stół nie jest zabronione prawnie więc można to
    > robić?

    Z rzeczy istotnych zostało Ci cytowanie całości. Cała reszta jest po stronie
    G.

    > na resztę już mi się nie chce odpowiadać zwłaszcza, ze to wielkie NTG

    Mijasz się z prawdą. To jest ta grupa, i tamta i każda inna. Z naciskiem na
    ta. Wyobraźmy sobie, że napisalibyśmy te nasze artykuły na dedykowaną grupę.
    Jaki z tego byłby pożytek ?