  • Data: 2014-06-09 15:11:25
    Temat: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-09 11:56, firr pisze:
    > wogole ostatnio mysle o przymapowaniu klawiatury tak
    > by nie musiec wciskas shifta by moc pisac () {} i jeszcze pewnie ze dwu znaków
    > pytanie tylko jak i gdzie to przerzucić, w sumie pewnie mozna by podpiac pod
    klawisze funkcyjne

    > f1 {
    > f2 }
    > f3 (
    > f4 )

    Jeszcze ciekawostką jest projekt klawiatury gdzie każdy klawisz jest
    oddzielnym ekranem LCD.
    http://www.artlebedev.com/everything/optimus/popular
    is/

    Zmapować można dowolnie, a pozostaje "czucie" prawdziwej klawiatury.
    Tylko cena troszkę z kosmosu ;)

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)