  • Data: 2014-06-10 18:36:50
    Temat: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ps w tym kodzie

    function ray(origin) {
    var stepX = step(sin, cos, origin.x, origin.y);
    var stepY = step(cos, sin, origin.y, origin.x, true);
    var nextStep = stepX.length2 < stepY.length2
    ? inspect(stepX, 1, 0, origin.distance, stepX.y)
    : inspect(stepY, 0, 1, origin.distance, stepY.x);

    if (nextStep.distance > range) return [origin];
    return [origin].concat(ray(nextStep));
    }
    nie rozumiem co to takiego jest ten stepx i stepy,
    co to takiego moze byc? jakies to dziwne gdybym to ja robil chyba zrobilbym jakies
    proste testy z geometrii liniowej i wydaje mi sie ze to jednak jakos inaczej by
    wygladalo..