eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingFPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
  • Data: 2014-06-11 10:31:04
    Temat: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > takie latwe tez nie jest, nie jest trudno napisac engine dosyc krótkim jak juz sie
    umie, ale zeby wogole go napisac trzeba przerobic i nie pogubic sie w gaszczu róznych
    'abstrakcyjnych' kwestii,
    >
    na przyklad co do tych trudniejszych dla mnie (przynajmniej jak na dzis szczegółów)
    łatwo jest powiedzmy zrobić 9napisac) rasteryzacje trójkąta (w sprzyjajacych
    przypadkach) ale na przykład już chyba nieco trudniej jest zrobić clipping z
    płaszczyzną rzutnika, taki trójkąt bedzi ajakos tam ucinany i nawet nie wiem co wtedy
    9tj gdy przecina ta plaszczyzne kamery, ucinac to? (wtedy z trojkatow powstawalyby
    chyba czworokaty jak nie cos gorszego , choc chyba nie - czy tezdalej robic z tyłu
    jakieś dalsze powiekszenie - jeszcze komplikuje sprawe fakt ze taki trójkat nie tylko
    moze przebić plaszczyzne kamery ale nawet plaszczyzne oka 9tj dokladniej to chyba
    wyszedlby gdzis z boku przez scianki) - nie mam pojecia jak ludzie to robią - duzo
    kodu to to moze nie byc ale jest nad czym posiedziec

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: