eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingFPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
  • X-Received: by 10.140.44.75 with SMTP id f69mr4736qga.11.1402266502527; Sun, 08 Jun
    2014 15:28:22 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.44.75 with SMTP id f69mr4736qga.11.1402266502527; Sun, 08 Jun
    2014 15:28:22 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!h3no220440igd
    .0!news-out.google.com!q9ni356qaj.0!nntp.google.com!j5no2586697qaq.1!postnews.g
    oogle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sun, 8 Jun 2014 15:28:22 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ln2mpe$aqg$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=84.39.174.170;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 84.39.174.170
    References: <lmv7oq$2b1$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <6...@g...com>
    <a...@g...com>
    <ln2mpe$aqg$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
    From: firr <p...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 08 Jun 2014 22:28:22 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:205935
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 9 czerwca 2014 00:06:38 UTC+2 użytkownik grapeli23 napisał:
    > Dnia 08.06.2014 firr <p...@g...com> napisał/a:
    >
    > > co jeszcze moge powiedziec,
    >
    > > ostatnio studiowalem kod prostej gierki pod androida (czyli w javie) teraz moge
    zestawic to z tym kodem na canvas w javaskrypcie - jest to pewneo porownanie i moge
    powiedziec ze kod na canvas a javaskrypcie buje na łeb kod androida, (tj o wiele
    bardziej mi sie podoba), z tego mozna by wysnuc chyba wniosek ze android+java jest
    naprawde denny 9ale moze za wczesnie na takie wnioski - za jakis czas moze naucze sie
    jednego i drugiego to moze wypowiem sie szerzej w tym temacie ;/ (yawn)
    >
    > >
    >
    >
    >
    > Może po prostu nie do końca wiesz jak działa android. Z testów jakie
    >
    > przeprowadził gość miesiąc temu, wynika że na TOP100 gier z googlowego
    >
    > marketu, jedynie 6% działała wyłącznie w oparciu o Dalvik/ART.
    >
    >
    >
    > www.igao7.com/x86.html
    >
    > (dostępana poprzez cache googla)
    >
    >
    >
    > Bardzo możliwe, że to taki rodzaj gier gdzie wydajność jest na ostatnim
    >
    > planie.

    akurat nie mowilem o wydajnosci tylko o koncepcyjnej jakosci i 'stylu',

    o javie nie wiem co myslec, jak cos dziala
    to zawsze jakos tam ujdzie, ale na ile slabo znam canvas i androida to dla mnie kody
    na canvas sa zwarte i przyjemne a na androidzie zagmatwane i nie bardzo przyjemne

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: