eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingFPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
  • Data: 2014-06-09 00:06:38
    Temat: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
    Od: grapeli23 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 08.06.2014 firr <p...@g...com> napisał/a:
    > co jeszcze moge powiedziec,
    > ostatnio studiowalem kod prostej gierki pod androida (czyli w javie) teraz moge
    zestawic to z tym kodem na canvas w javaskrypcie - jest to pewneo porownanie i moge
    powiedziec ze kod na canvas a javaskrypcie buje na łeb kod androida, (tj o wiele
    bardziej mi sie podoba), z tego mozna by wysnuc chyba wniosek ze android+java jest
    naprawde denny 9ale moze za wczesnie na takie wnioski - za jakis czas moze naucze sie
    jednego i drugiego to moze wypowiem sie szerzej w tym temacie ;/ (yawn)
    >

    Może po prostu nie do końca wiesz jak działa android. Z testów jakie
    przeprowadził gość miesiąc temu, wynika że na TOP100 gier z googlowego
    marketu, jedynie 6% działała wyłącznie w oparciu o Dalvik/ART.

    www.igao7.com/x86.html
    (dostępana poprzez cache googla)

    Bardzo możliwe, że to taki rodzaj gier gdzie wydajność jest na ostatnim
    planie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: