    From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
    Date: Sun, 5 Sep 2010 13:37:37 +0200

    Użytkownik "Rafał SP Gil" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i5p275$2sd$...@i...gazeta.pl...
    > Ostatnio w efekcie uniesienia nawrzucałem kurwami straży miejskiej w
    > Białym
    > Borze na pomorzu, gdzie to te kurwy w dupę kopane regularnie stawiają
    > śmietnik 5/10 metrów przed wylotem z zabudowanego (gdzie ten zabudowany
    > powinien kończyć się IMHO troszkę wcześniej).
    >
    > Włączam dziś TVP INFO, a tam misie z okienka, znaczy się posłowie SLD
    > zwołali
    > se przed kamerami randewó, i pieprzą o fotoradarach ... o ile ich
    > pieprzenie
    > mnie nie podnieciło, bo nie wierzę już w lewicę, tak owe misie tak samo
> [...]

    Jest droga poprawy sytuacji.

    Tablice z terenem zabudowanym nie mogą stanąć ot tak - w polu.

    Są konkretne przepisy, które o tym stanowią. Nie można oznaczenia "obszar
    zabudowany" stawiać w polu. Obszar taki powinien kończyć się od razu za
    zabudowaniami. Nie mam teraz pod ręką tych przepisów, ale wiem, że niedawno
    je czytałem. Była to albo obecna ustawa PoRD albo jej projekt obecnie
    procedowany w Sejmie. Być może wystarczy wykazać lokalnej policji, że znaki
    stoją niezgodnie z prawem - i sytuacja ulegnie zmianie.