  • Data: 2010-09-06 10:42:56
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
    Od: szymo <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli egzekwowanie przepisów można nazwać gnębieniem... jest znak, to
    > się do niego należy zastosować, choćby był najgłupszym znakiem w
    > okolicy. Jedziesz szybciej, to musisz się liczyć z tym, że zostaniesz
    > ukarany. Jeśli jakiś znak jest głupi, to można pisać do zarządu dróg czy
    > kto tam jest odpowiedzialny za znaki.

    ja ja ja naiwne pierdolenie..... na pewno Cię posłuchają! bo oto
    najwspanialszy nasz chlebodawca przyszedł i zwrócił nam swą przepiękną
    buzinką najlepszą uwagę że owy znaczeczek drogowiuśki stoi tu kurwa bez
    sensu.
    Słyszysz Ty Siebie gdzie Ty żyjesz chłopie? Urzędy w Polsce są po to aby
    zrobić Ciebie w Chuja o to za Twoją kasę. Oni bynajmniej nie są po to
    żeby TOBIE pomóc. Oni mają własny cel ekonomiczny muszą przynosić kasę i
    koniec.