  • Data: 2010-09-06 14:02:38
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i62gmr$8bd$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Co jest złego w przechodzeniu na czerwonym gdy nic nie jedzie po horyzont?
    >
    > Światła dla pieszych powinny być tylko sugestią a nie nakazem.
    > Tak jest w wielu cywilizowanych krajach.

    Ja zrozumiałem, że przestrzeganie prawa powinno być immanentnym
    elementem mnie, już wtedy gdy słuchając "muzyki do ucha" wlazłem na
    czerwonym
    na pasy. Nie będę opisywał szczegółów.
    Paradoksalnie, musimy to zrozumieć.
    Przestrzeganie prawa
    jest w tylko i jedynie potrzebne NAM. Dlaczego?
    Bo uwalnia spore pokłady energii "normalnie"zajmujące się
    "niwelowaniem dysonansu poznawczego" naturalnego w takich
    sytuacjach

    Każdy, gdy siądzie w ciszy
    (mad morzem, jeziorami, w górach, gdziekolwiekindziej)
    po chwili większego (mniejszego) wysiłku umysłowego,
    dojdzie bez trudu do takich samych wniosków.

    Artur(m)

    ps1 Nie jestem ani księdzem, ani prokuratorem, ani żadnym
    innym umoralniaczem, a jedynie "trzciną na wietrze..."
    2.Sorki za taki NTG. Czasami mnie ponosi;)