  • Data: 2015-12-16 08:46:16
    Temat: Re: FM stereo
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-15 o 19:57, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości

    > Uproszczenie... przy jakiejs okazji zainteresowałem się nieco szerzej
    > tym dekoderem i znalazłem, wynalazłem, że on dekoduje z matrycowaniem.
    > Więc upraszczając "matryca". Inne układy z matrycowaniem konstrukcyjnie
    > były dość podobne, choć czesto bardziej rozbudowane.

    Czytałem opis, patrzyłem na układy... Na moje oko, to kluczowanie jest
    jedyne rozsądne. Inaczej trzeba kombinować z wyrównaniem poziomów sumy i
    różnicy. Jak do tego dodać jeszcze kiepskie układy/elementy "matrycy",
    zwykle na elementach dyskretnych, i słaby układ odtwarzania podnośnej,
    no to mamy chyba komplet powodów żeby tego nie używać. A, jeszcze jakość
    samego dekodowania różnicy. No, właśnie. I to by było chyba na tyle.

    Pozdrawiam

    DD