    From: "Jasio" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [FAQ] Dyskusja nt polecanych motocykli
    Date: Fri, 6 Mar 2009 10:04:15 -0000

    Użytkownik "BartekGSXF" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No i ok. Ale tak na rozum, kto tak naprawde po zdaniu egzaminu na 250 kupi
    > sobie 125? Zeby ja po 1 sezonie sprzedac? Ja wiem, ze rozsadek i takie tam
    > ale polecanie 125 w sytuacji kiedy i tak raczej nikt tego na powaznie nie
    > bierze pod uwage jest .... bez sensu?

    Dlatego, że rynek w Polsce jest tak mały to się to nie opłaca. Nie mniej
    sądzę, że dobrze mi zrobiło jeżdżenie na 150 dwusuwie. Rozumiem jaki się
    postęp dokonał w moich umiejętnościach a w jakich mi brakuje sporo do
    dostatecznego. To, że wcześniej zrobiłem ileś tam kkm na 9KM na pewno mi nie
    zaszkodziło.
    Ale gdy będzie rynek na kat.A1 - np. gdyby można było zdobyć uprawnienia od
    16roku życia a po dwóch latach automatycznie przenoszona byłaby na pełną
    kategorię A? Zupełnie inaczej by wyglądał na rynek szosowych 125ccm

    Polecam 125 ccm na pierwszy motocykl również dlatego, że 250 na jakiej zdaje
    się egzamin uczy jedynie zdania egzaminu.

    > 250? I czy nie rozsadniej bedzie zaczac od sprzeta o pojemnosci 400 ccm?
    > Przeciez ciezsze moto szybciej nauczy prawidlowych odruchow niz
    > "pierdoped".

    A czasami byłoby rozsądnie sprawdzić czy 400ccm to nie jest to, co wystarcza
    to przemieszczania się...
    I przy tym nie pozostać.
    Cięższe moto szyciej Cię może nauczyć prawidłowych odruchów zarzucania
    niebezpiecznego hobby.

    > Moze jednak nalezaloby zweryfikowac zalozenia do "pierwszego motocykla"?

    To podaj swoje, przecież to lista dyskusyjna.

    --
    Jasio
    vfr vx etz