  • Data: 2009-03-06 15:07:03
    Temat: Re: [FAQ] Dyskusja nt polecanych motocykli
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech G. pisze:

    > To przeca czytam uważnie. Właśnie SevenFifty była pierwszym sprzętem na
    > jaki wsiadłem po długiej (10 lat) przerwie. I wydawała mi się wprost
    > niewiarygodnie ciężka.

    No dooobra, ale mam pytanie pomocnicze: przez ile czasu wydawala Ci sie
    niewiarygodnie ciezka? Pare godzin, pierwsze 100 km?
    Poza tym CBF 600 wazy tez chyba ze 200 kg. Te 20 kg w lewo lub w prawo
    dla powracajacego do tematu motocykli chyba nie robi takiej roznicy.

    Ale upieral sie nie bede.

    Zdrowko
    KLOSZ