  • Data: 2009-03-06 14:54:51
    Temat: Re: [FAQ] Dyskusja nt polecanych motocykli
    Od: "Jacek Ł" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, i Hayabuse w niemieckiej wersji 34 KM.

    No jeżeli takowa istnieje :) Mozna sie polansować. Jak nie jeździć to
    ewentualnie przepychać.

    A co do Fazerów - jakoś kilku moich znajomków zaczynało od Fzs600 i jakoś żyje.
    Można? Widać tak...

    A takim pierdopędem 125cm^3 po kursie zrobionym na 250cm^3 to sobie można...
    Chyba ze polecamy 1-sze moto dzieciom ok 16 roku życia. Bo jakoś nie wyobrażam
    sobie dorosłego gościa na 125 (nie mowie o crossach)
    Mniejsza z tym...tak, jestem niepoprawny politycznie.

    Pzdr
    Łosiu
    954