  • Data: 2009-03-06 20:32:19
    Temat: Re: [FAQ] Dyskusja nt polecanych motocykli
    Od: Magic <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekGSXF pisze:

    > Konkretow nie podam bo nie znam wszystkich typow motocykli. Mnie chodzi o
    > bardziej ogolne podejscie do tematu. Czy motocykl o pojemnosci 125 jest w
    > stanie tak wyszkolic motocykliste, ze bez problemu pozniej przesiadzie sie
    > na moto docelowe.

    Nie ma motocykli docelowych.

    > Czy nie lepiej jest wlasnie polecic moto ciezszej
    > kategorii, zeby pierwszak nauczyl sie jak np. manewrowac ciezkim sprzetem na
    > parkingu. Bo pierdopeda da sie podeprzec noga a takiego gsxf juz nie.

    Ilość gleb parkingowych jest odwrotnie proporcjonalna do doświadczenia.
    Jeśli położysz pierdopęda to raczej nie zrobisz sobie przy tym krzywdy.
    Nauczysz się na nim jakich sytuacji unikać i jak kontrolować balans. Po
    przesiadce na cięższy sprzęt będziesz już czuł jak daleko do utraty
    równowagi.

    > Moze lepiej jest skastrowac piersze moto? Moze zamiast kat A1 wprowadzic
    > kastrowanie motocykli??

    W tę stronę to zmierza, ale A1 jest moim zdaniem potrzebne - pozwala na
    jazdę młodzieży.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj