eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyF11 525xd › Re: F11 525xd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.
    pionier.net.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!
    not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: F11 525xd
    Date: Mon, 02 Sep 2013 09:30:06 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <l01eq4$r6b$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5220cbf6$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <522117d7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl> <kvrv6r$hvu$1@dont-email.me>
    <5221d088$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
    <522287e9$0$1453$65785112@news.neostrada.pl>
    <5222cf48$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <5222d400$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <kvupi4$jg6$1@node1.news.atman.pl>
    <5222f4f1$0$1457$65785112@news.neostrada.pl>
    <kvv1qm$hfe$1@node2.news.atman.pl>
    <522314d9$0$1464$65785112@news.neostrada.pl> <l0184k$ndk$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: user-31-174-184-238.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1378107013 27851 31.174.184.238 (2 Sep 2013 07:30:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Sep 2013 07:30:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <l0184k$ndk$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2502917
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-09-02 07:36, ddddddd pisze:

    > ale są jeszcze pośrednie osoby - dlatego też są pośrednie auta :)
    > Ja bym chciał jak najmocniejsze auto, ale mnie na takie nie stać (na
    > zakup i eksploatację), dlatego też wybieram diesle bo diesel o mocy
    > 180KM pali o 50% mniej niż benzyniak o tej mocy.


    Czy aby na pewno?

    ~180KM to musi być 2.0+ TD albo jakiś mocno wykręcony <2.0TD
    W trasie spali od 6 w górę, w mieście pewnie 8 wzwyż.
    Możliwości tuningowe takiego silnika jakby właściciel się zdecydował to
    pewnie ~200-250KM

    ~180KM dla benzyniaka to spokojnie <=2.0T które spali w trasie od 7
    wzwyż i w mieście od 12 wzwyż, do tego pozostaje montaż LPG
    zmniejszający koszty o +- 50%, możliwości tuningowe w razie czego w
    zależności od tego co to za silnik 200-300KM (pomijam TSI i pochodne
    badziewia)

    No i gdzie ta połowa?

    Pomijam już fakt kosztów serwisowych...



    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: