-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.
pionier.net.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!
not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: F11 525xd
Date: Mon, 02 Sep 2013 09:30:06 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <l01eq4$r6b$1@node2.news.atman.pl>
References: <5220cbf6$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<522117d7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl> <kvrv6r$hvu$1@dont-email.me>
<5221d088$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
<522287e9$0$1453$65785112@news.neostrada.pl>
<5222cf48$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<5222d400$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<kvupi4$jg6$1@node1.news.atman.pl>
<5222f4f1$0$1457$65785112@news.neostrada.pl>
<kvv1qm$hfe$1@node2.news.atman.pl>
<522314d9$0$1464$65785112@news.neostrada.pl> <l0184k$ndk$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: user-31-174-184-238.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1378107013 27851 31.174.184.238 (2 Sep 2013 07:30:13
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Sep 2013 07:30:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
In-Reply-To: <l0184k$ndk$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2502917
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-09-02 07:36, ddddddd pisze:
> ale są jeszcze pośrednie osoby - dlatego też są pośrednie auta :)
> Ja bym chciał jak najmocniejsze auto, ale mnie na takie nie stać (na
> zakup i eksploatację), dlatego też wybieram diesle bo diesel o mocy
> 180KM pali o 50% mniej niż benzyniak o tej mocy.
Czy aby na pewno?
~180KM to musi być 2.0+ TD albo jakiś mocno wykręcony <2.0TD
W trasie spali od 6 w górę, w mieście pewnie 8 wzwyż.
Możliwości tuningowe takiego silnika jakby właściciel się zdecydował to
pewnie ~200-250KM
~180KM dla benzyniaka to spokojnie <=2.0T które spali w trasie od 7
wzwyż i w mieście od 12 wzwyż, do tego pozostaje montaż LPG
zmniejszający koszty o +- 50%, możliwości tuningowe w razie czego w
zależności od tego co to za silnik 200-300KM (pomijam TSI i pochodne
badziewia)
No i gdzie ta połowa?
Pomijam już fakt kosztów serwisowych...
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.13 12:03 ddddddd
- 02.09.13 12:25 Lewis
- 02.09.13 13:55 R2r
- 02.09.13 15:59 ddddddd
- 02.09.13 15:55 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 02.09.13 17:34 Cavallino
- 02.09.13 19:09 Lewis
- 02.09.13 21:11 jerzu
- 02.09.13 21:17 Lewis
- 02.09.13 21:52 Cavallino
- 02.09.13 21:55 Cavallino
- 02.09.13 22:02 jerzu
- 02.09.13 22:15 Lewis
- 02.09.13 23:52 R2r
- 02.09.13 23:55 R2r
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=