-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.
pionier.net.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!
not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: F11 525xd
Date: Mon, 02 Sep 2013 09:30:06 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <l01eq4$r6b$1@node2.news.atman.pl>
References: <5220cbf6$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<522117d7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl> <kvrv6r$hvu$1@dont-email.me>
<5221d088$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
<522287e9$0$1453$65785112@news.neostrada.pl>
<5222cf48$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<5222d400$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<kvupi4$jg6$1@node1.news.atman.pl>
<5222f4f1$0$1457$65785112@news.neostrada.pl>
<kvv1qm$hfe$1@node2.news.atman.pl>
<522314d9$0$1464$65785112@news.neostrada.pl> <l0184k$ndk$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: user-31-174-184-238.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1378107013 27851 31.174.184.238 (2 Sep 2013 07:30:13
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Sep 2013 07:30:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
In-Reply-To: <l0184k$ndk$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2502917
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-09-02 07:36, ddddddd pisze:
> ale są jeszcze pośrednie osoby - dlatego też są pośrednie auta :)
> Ja bym chciał jak najmocniejsze auto, ale mnie na takie nie stać (na
> zakup i eksploatację), dlatego też wybieram diesle bo diesel o mocy
> 180KM pali o 50% mniej niż benzyniak o tej mocy.
Czy aby na pewno?
~180KM to musi być 2.0+ TD albo jakiś mocno wykręcony <2.0TD
W trasie spali od 6 w górę, w mieście pewnie 8 wzwyż.
Możliwości tuningowe takiego silnika jakby właściciel się zdecydował to
pewnie ~200-250KM
~180KM dla benzyniaka to spokojnie <=2.0T które spali w trasie od 7
wzwyż i w mieście od 12 wzwyż, do tego pozostaje montaż LPG
zmniejszający koszty o +- 50%, możliwości tuningowe w razie czego w
zależności od tego co to za silnik 200-300KM (pomijam TSI i pochodne
badziewia)
No i gdzie ta połowa?
Pomijam już fakt kosztów serwisowych...
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.13 12:03 ddddddd
- 02.09.13 12:25 Lewis
- 02.09.13 13:55 R2r
- 02.09.13 15:59 ddddddd
- 02.09.13 15:55 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 02.09.13 17:34 Cavallino
- 02.09.13 19:09 Lewis
- 02.09.13 21:11 jerzu
- 02.09.13 21:17 Lewis
- 02.09.13 21:52 Cavallino
- 02.09.13 21:55 Cavallino
- 02.09.13 22:02 jerzu
- 02.09.13 22:15 Lewis
- 02.09.13 23:52 R2r
- 02.09.13 23:55 R2r
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800