  • 11. Data: 2011-02-01 10:36:00
    Temat: Re: F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl>

    > Sesje treningowe FTA ZTCP to lecą nie na RTL a na DSF i
    > to na Astrze. I na dokładkę retransmisje.
    > A w RTL chyba będzie normalnie wyścig jak dawniej.

    Wg strony RTL będą pokazywać też trzeci trening:
    http://www.rtl.de/medien/information/formel1/news/9a
    89-431e9-4b35-54/die-formel-1-live-im-internet-und-i
    m-tv.html
    nie wiem tylko, czy będą to kodować na 13E. Ostatnio kodowali ze względu
    na mistrzostwa w piłce nożnej i niektóre walki bokserskie. Z F1 różnie
    bywało, Polsat chyba wywierał naciski, żeby F1 nie leciało FTA, ale teraz
    gdy w C+ jest już Polsat, a w CP będzie w HD to może odpuszczą F1 FTA w SD.
    Jak będzie okaże się pewnie w marcu.

  • 12. Data: 2011-02-02 18:12:08
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał

    > Czyli przejście do Cyfry przekładam o kolejne 3 lata.
    > Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.
    > Nie do zaakceptowania jak dla mnie.

    Na granicy akceptacji jest jakosc komentarza F1 w Polsacie, nie wyglada na
    to, zeby chcieli transmitowac F1 na poważnie.

    Ja rozstaje sie z CP, F1 w jakosci SD na cyfrze przeżyję, ale czy kolejny
    rok pierdolenia Borowczyka z Zientarskim wytrzymam?

    Protz

  • 13. Data: 2011-02-03 08:54:50
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    > Ja rozstaje sie z CP, F1 w jakosci SD na cyfrze przeżyję, ale czy kolejny
    > rok pierdolenia Borowczyka z Zientarskim wytrzymam?

    Zrozum też że trudno komentować coś tak pozbawionego akcji jak F1,
    wyprzedzania zdarzają sie albo na starcie albo przy jakiejs awarii, no
    chyba że jeszcze serwismeni na zmianie opon dadzą du... Także chłopaki
    muszą niezle improwizować i komentarz składa się głównie z dygresji około
    tematycznych.

    Pozdrawia BearBag...

  • 14. Data: 2011-02-03 09:24:08
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > muszą niezle improwizować i komentarz składa się głównie z dygresji około
    > tematycznych.

    Ktore mogą byc bardzo znośne - jak na przyklad Wyrzykowski i Jaronski w
    czasie TdF ... Wiem - kwestia gustu - ale moim zdaniem Borowczyk i ten
    drugi mogą buty czyścić oby panom z Eurosport. Chłopaki dają sobie rade
    - i to nawet mimo tego, ze kolarstwo jest jeszcze nudniejsze nic F1.

    --
    PozdrawiAM!

  • 15. Data: 2011-02-03 10:38:04
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl>

    > Zrozum też że trudno komentować coś tak pozbawionego akcji jak F1,

    Dla mnie F1 nie jest pozbawiona akcji, bardzo lubie ten sport. Moze masz
    takie wrazenie bo widziales z komentarzem Borowczyka, ktory nie bardzo widzi
    co sie dzieje w wyscigu.

    Protz

  • 16. Data: 2011-02-04 17:09:52
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Protz wrote:

    > Ja rozstaje sie z CP, F1 w jakosci SD na cyfrze przeżyję, ale czy
    > kolejny rok pierdolenia Borowczyka z Zientarskim wytrzymam?

    Zieńtarskiego też nie cierpię i tych jego 'konkursów'. Na 'szczęście'
    w czasie jazdy komentuje Maurycy Kochański. Mi wcale jego akurat
    komentarz nie przeszkadza. Ale już Borowczyk, rzeczywiście czasem jest
    irytujący.

    Ostatnio sciągnąłem se z ciekawości wyścig z Koreii nagrany z BBC i tam
    wcale jakiegoś rewelacyjnego komentarza nie ma. Ot podniecają się jak
    Webber czy Pietrov wyrżnął w bandę. Przypomina mi to trochę wesołą
    atmosferę rodem z Top Gear, ale jak kto lubi...

    A wczoraj Kubica na testach odstawił wszystkich, zapowiada
    ciekawy sezon... w HD ;)

    > Protz

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2011-02-05 10:14:02
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał

    > Ostatnio sciągnąłem se z ciekawości wyścig z Koreii nagrany z BBC i tam
    > wcale jakiegoś rewelacyjnego komentarza nie ma.

    A oglądałes razem ze wstępem?

    Protz

  • 18. Data: 2011-02-06 04:27:13
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    >Ja rozstaje sie z CP, F1 w jakosci SD na cyfrze przeżyję, ale czy kolejny
    >rok pierdolenia Borowczyka z Zientarskim wytrzymam?

    Jak na razie przekazy F1 realizowane są w SD. Do HD jest upscalowane.

    Jingiel

  • 19. Data: 2011-02-06 12:27:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości

    > Jak na razie przekazy F1 realizowane są w SD. Do HD jest upscalowane.

    No i cała F1 bierze w łeb, przynajmniej dla większość Polaków.
    Taki numer Kubica wywinął Polsatowi że hej......

  • 20. Data: 2011-02-07 13:12:37
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > No i cała F1 bierze w łeb, przynajmniej dla większość Polaków.
    > Taki numer Kubica wywinął Polsatowi że hej......

    No trzeba jednak rezygnacje napisać bo 'goły' polsat to mam w C+ i wyścig
    zobacze tak czy siak. Jakoś przestały mnie interesować treningi, a
    kwalifikacje można zobaczyć też po za polsatem.