  • 1. Data: 2011-01-31 16:50:58
    Temat: F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    http://satkurier.pl/news/63039/f1-przez-3-lata-w-pol
    sacie-hd-i-polsacie-
    sport-hd.html

    Czyli przejście do Cyfry przekładam o kolejne 3 lata.
    Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.
    Nie do zaakceptowania jak dla mnie.

    No i jutro startuje NGC, nie jest źle ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-31 18:14:46
    Temat: Re: F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości news:

    > Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.

    A dlaczego niby?
    Polsat już dziś nadaje w 16:9.
    Przynajmniej w dvb-t

  • 3. Data: 2011-01-31 18:19:44
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > A dlaczego niby?
    > Polsat już dziś nadaje w 16:9.
    > Przynajmniej w dvb-t

    Być może, ale to co macie na Cyfrze z satelity, będzie w letterboxie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-01-31 18:30:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Być może, ale to co macie na Cyfrze z satelity, będzie w letterboxie.

    Być może, ale ani mnie to ziębi ani grzeje, bo od 2,5 roku oglądam Polsat
    praktycznie tylko z ziemi.

  • 5. Data: 2011-01-31 18:36:58
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Być może, ale ani mnie to ziębi ani grzeje, bo od 2,5 roku oglądam
    > Polsat praktycznie tylko z ziemi.

    Byc może. Jednak być może są inni, których ta informacja nie ziębi, ale
    powtarzam, być może.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-01-31 20:11:15
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl>

    > Czyli przejście do Cyfry przekładam o kolejne 3 lata.
    > Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.
    > Nie do zaakceptowania jak dla mnie.
    [...]

    Czy ktoś się orientuje, czy w tym roku F1 w RTL CH z Hotbirda
    będzie niekodowane jak dawniej? Sam wyścig i kwalifikacje można
    obejrzeć w C+ od kiedy mają w pakietach Polsat, ale fajnie
    byłoby móc obejrzeć również sesje treningowe.

    Ja akurat zmieniłem niedawno CP na C+ z wielu względów
    (Głównie ze względu na multiroom, dzięki czemu w 3 pokojach mogę
    mieć full pakiet w cenie "familijnego" x 3 w CP oraz ze względu
    na idiotyczne plansze i scrolle reklamowe które wyskakiwały
    na wszystkich kanałach nieproszone i na infolinii CP nie potrafili
    tego wyłączyć) i w sumie jestem bardzo zadowolony, szczególnie
    że BBC Knowledge znika z CP i trafia od lutego do C+ (i N).

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 7. Data: 2011-01-31 20:47:06
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 16:50:58 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

> [...]
    > sport-hd.html
    >
    > Czyli przejście do Cyfry przekładam o kolejne 3 lata.
    > Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.

    zaiste niepodważalny powód żeby zostac z CPolsatem.
    To nic że to samo leci w otwartym paśmie a niedlugo pewnie nawet w HD.

  • 8. Data: 2011-01-31 22:34:17
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Mr.FX wrote:

> [...]
    > obejrzeć w C+ od kiedy mają w pakietach Polsat, ale fajnie
    > byłoby móc obejrzeć również sesje treningowe.

    Sesje treningowe FTA ZTCP to lecą nie na RTL a na DSF i
    to na Astrze. I na dokładkę retransmisje.
    A w RTL chyba będzie normalnie wyścig jak dawniej.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-01-31 22:39:26
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    BearBag wrote:

    > zaiste niepodważalny powód żeby zostac z CPolsatem.
    > To nic że to samo leci w otwartym paśmie a niedlugo pewnie nawet w HD.

    Na to 'niedługo pewnie' to będzie czekania niewiadomo ile. A w CP już
    jest i będzie. Polsat przez dłuugo nie da wersji HD nikomu.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-02-01 08:10:35
    Od: Doczu <d...@g...pl>

    W dniu 2011-01-31 19:30, Cavallino pisze:

    > Być może, ale ani mnie to ziębi ani grzeje, bo od 2,5 roku oglądam
    > Polsat praktycznie tylko z ziemi.

    Ja tam się nie znam, ale zdecydowanie bardziej wolę oglądać Polsat z
    kanapy ;)

    --
    Pozdrawiam Doczu
    Adres do korespondencji: