  • Data: 2011-01-31 20:11:15
    Temat: Re: F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli przejście do Cyfry przekładam o kolejne 3 lata.
    > Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.
    > Nie do zaakceptowania jak dla mnie.
    [...]

    Czy ktoś się orientuje, czy w tym roku F1 w RTL CH z Hotbirda
    będzie niekodowane jak dawniej? Sam wyścig i kwalifikacje można
    obejrzeć w C+ od kiedy mają w pakietach Polsat, ale fajnie
    byłoby móc obejrzeć również sesje treningowe.

    Ja akurat zmieniłem niedawno CP na C+ z wielu względów
    (Głównie ze względu na multiroom, dzięki czemu w 3 pokojach mogę
    mieć full pakiet w cenie "familijnego" x 3 w CP oraz ze względu
    na idiotyczne plansze i scrolle reklamowe które wyskakiwały
    na wszystkich kanałach nieproszone i na infolinii CP nie potrafili
    tego wyłączyć) i w sumie jestem bardzo zadowolony, szczególnie
    że BBC Knowledge znika z CP i trafia od lutego do C+ (i N).

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]