  • Data: 2011-02-01 10:36:00
    Temat: Re: F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sesje treningowe FTA ZTCP to lecą nie na RTL a na DSF i
    > to na Astrze. I na dokładkę retransmisje.
    > A w RTL chyba będzie normalnie wyścig jak dawniej.

    Wg strony RTL będą pokazywać też trzeci trening:
    http://www.rtl.de/medien/information/formel1/news/9a
    89-431e9-4b35-54/die-formel-1-live-im-internet-und-i
    m-tv.html
    nie wiem tylko, czy będą to kodować na 13E. Ostatnio kodowali ze względu
    na mistrzostwa w piłce nożnej i niektóre walki bokserskie. Z F1 różnie
    bywało, Polsat chyba wywierał naciski, żeby F1 nie leciało FTA, ale teraz
    gdy w C+ jest już Polsat, a w CP będzie w HD to może odpuszczą F1 FTA w SD.
    Jak będzie okaże się pewnie w marcu.