  • Data: 2011-02-03 08:54:50
    Temat: Re: F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!
    Od: BearBag <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja rozstaje sie z CP, F1 w jakosci SD na cyfrze przeżyję, ale czy kolejny
    > rok pierdolenia Borowczyka z Zientarskim wytrzymam?

    Zrozum też że trudno komentować coś tak pozbawionego akcji jak F1,
    wyprzedzania zdarzają sie albo na starcie albo przy jakiejs awarii, no
    chyba że jeszcze serwismeni na zmianie opon dadzą du... Także chłopaki
    muszą niezle improwizować i komentarz składa się głównie z dygresji około
    tematycznych.

    Pozdrawia BearBag...