  • Data: 2011-08-02 21:58:54
    Temat: Re: [F1] Kubica nie jedzie ?
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz w <news:1869841054.20110801230309@pik-net.pl>:

    > Ale burza była nad Warszawą a nie nad Londynem. I to burza zakłóciła
    > _odbiór_ linka z Budapesztu w Warszawie Polsatowi a nie w Londynie BBC.

    > Takie, że burza była nad Warszawą i BBC z satelity mogłeś oglądać bez
    > problemów. Burze są zazwyczaj zjawiskiem lokalnym.

    Masz Roman i napieraj -- ile tych burz było w Warszawie pomiędzy 14 a 16,
    dlaczego przez minutę nie miałem przekazu z satelity i analoga, ale miałem
    przekaz z DVB-T (różnica w przekazie przed i po zaniku to około 1 sekunda na
    korzyść satelity [DVB-T i analog w plecy]), co się z LT działo, że przez
    około 20 minut leżało:

    14:12:54 i chuj......brak sygnalu Polsat, polsat sport........
    14:12:59 a ja mam
    14:13:03 z naziemnej
    14:13:11 bo z satki poszło sie pasc
    14:13:16 na naziemnej u mnie niestety tez lipa
    14:13:23 no bo nie ma wyścigu... lt nie działa, polsat naziemny też nie
    nadaje
    14:13:27 przelaczam sie na live streaming
    14:13:55 ooo i zdechło
    14:14:05 ani naziemna ani satka ani naziemna cyfrowa
    14:14:19 musi w warszawie napierdala niezle
    14:14:37 z livestreaming ogladam BBC
    14:14:58 lol, polsat mi nadaje "zrzut ekranu" z dekodera satki :D
    14:15:16 mam se sprawdzić podłączenie :P
    14:15:17 no signal ?
    14:15:30 Szukam Sygnalu...
    14:15:38 LT jest
    14:20:12 Polsat Back

    15:25:32 kurwa zdech polsar\
    15:25:37 kurwa
    15:25:44 ham w picie
    15:25:45 albo deszcz albo tgransmisja
    15:25:53 napierdala zlewa
    15:25:56 przelaczony na LSteam ;)
    15:26:07 komentuj
    15:26:14 angielski daje rade przekaz czysciutki

    --
    Tomasz Nycz